Toon posts:

Cannot start server service in Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na re-install van mijn XP peecee het probleem dat ik geen directories / files meer kan sharen. Hij geeft een Cannot start server service error en bij het handmatig starten van de service komt de error dat de driver voor de service invalid is.

Hoe kan ik die service server driver ( 8)7 8)7 volg je het nog?? 8)7 8)7 ) draaien en/of re-installeren?

Verwijderd

draaien alle services waarvan het ding afhankelijk is wél goed? ook netwerkkaart driver?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 13:39:
draaien alle services waarvan het ding afhankelijk is wél goed? ook netwerkkaart driver?
Ik kan alle zaken op mijn netwerkje benaderen, ik kan internetten en van alles en nog wat. Netwerkkaart lijkt mij goed ge-instaleerd (zie geen errors o.i.d.)

War zou het dan aan kunnen liggen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je wel aangevinkt in je netwerkeigenschappen dat je bestanden of mappen wil delen?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 03 July 2003 @ 13:45:
Heb je wel aangevinkt in je netwerkeigenschappen dat je bestanden of mappen wil delen?
Die heb ik aanstaan, maar dan zou ik geen eror krijgen dat de driver voor de server service in WINDOWS XP invalid is...........

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Wat je kunt proberen is de netwerk componenten uninstalleren en weer herinstalleren.
Dit heeft voor mij een dergelijk euvel onder NT4 een keer opgelost.

-Pwn the day-

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Kan het niet zo zijn dat die service afhankelijk is van een andere service welke misschien op disabled staat?

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 03-07-2003 17:33 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Lees de 2e post eens, die vraag is reeds gesteld.
Bovendien geeft hij aan dat hij een error krijgt over de driver, wat in houd dat het een fundamenteel probleem is met die service en geen afhankelijkheis probleem

-Pwn the day-

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

|:( beter lezen..... :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de netwerk kaart en de file/printer sharing opnieuw geconfigureerd, maar its still fucked up !

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens op Groups.google.com
Kijk eens in de eventlogs (start -> run -> eventvwr) en kijk dan eens op www.eventid.net.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hier meteen wat mee doen........ in ieder geval iedereen bedankt voor de hulp.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik hoop dat alles helpt.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Een patch van Mickeysoft Microsoft die toch ge-installeerd moest worden heeft het probleem opgelost !

bedankt voor diegene die geholpen heeft

Modbreak:

Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
bron: Windows Operated Systems - Policy

[ Voor 66% gewijzigd door momania op 14-07-2003 15:00 ]

Pagina: 1