Toon posts:

Explorer: rode kruisjes en aantal links werken niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag al eerder gesteld en werd doorverwezen naar een Microsoft site. Daar stond een verhaal over het laden van bepaalde .dll files. Helaas heeft dit niets opgelost. Ik hoop dat er iemand is die toch een oplossing heeft voor mij.

Probleem: als ik bijvoorbeeld op de startpagina de zoekfunctie gebruik krijg ik de melding links onderin: "error on page" daarbij opent explorer een blanco pagina. Ook werken een hoop links niet goed. Bijvoorbeeld als ik een kaart wil versturen via Hallmark.com kom ik gewoon niet verder. Er gebeurt dan echter niets. Er wordt dus ook geen blanco scherm geopend. Verder werkt eigenlijk alles perfect.

Ik heb een P4, 2.4 met 1024 mb intern en Windows XP (engels) incl. SP1
Ook maak ik gebruik van een Router. Ik wil er nog even bij vermelden dat ik ook een pc boven heb staan die ook via de router loopt en waar ik totaal geen problemen mee heb.

Wie kan mij helpen?

Bedankt

John

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21
Cache al eens leeg gegooid?

Verwijderd

security instellingen gecheckt? staan mebie op high?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ook geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Security staat gewoon op default

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien zou je sowieso Java eens kunnen installeren.
Kijk daarvoor eens op Java/Sun.
XP heeft daar nogal wat problemen mee, dus...
Misschien zou je voor die tijd Internet Explorer eens er overheen kunnen zetten, misschien is er gewoon iets corrupt.

Verwijderd

en als je explorer er eens afhaalt en opnieuw installeert? misschien issie gewoon brak? en idd dir virtual machine ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
Dit zal wel ongelooflijk dom overkomen, maar hoe kan ik Explorer verwijderen? Ik dacht dat het geintergeerd was in XP en dat je alleen de snelkoppeling weg kon halen vanuit de settings maar niet explorer zelf. Ikzelf denk dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is Netscape communicator gebruiken. Daar werkt het namelijk wel goed mee. Blijft raar.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je kan natuurlijk gewoon proberen de installer van IE6 er overheen te draaien.
Gebruik anders de search even om te kijken hoe je IE uit XP kan verwijderen.
Dat is namelijk door de rechter bepaald, dat het mogelijk moet zijn IE uit XP te verwijderen.

Verwijderd

add remove programs --> add remove windows components --> ie uitvinken

Verwijderd

Topicstarter
@Floorcore: dat werkt niet. Daar haal je alleen de snelkoppeling mee weg maar helaas niet het hele programma.

Verwijderd

uhhh vaag.... bij mij wel....sjek deze url ff: [rml][ WinXP] Hoe IE6.0 reinstallen?[/rml]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Je hebt waarschijnlijk een probleem dat javascript algemeen niet goed werkt bij jou.
Dit kan door een programma komen die niet netjes in de volgende register key zijn bezig geweest: HKEY_CLASSES_ROOT\Interface

Oplossing wordt op technet geboden:
RESOLUTION
To resolve this issue:
1 - Click Start, and then click Run.
2 - In the Open box, type regsvr32 actxprxy.dll.
3 - Click OK, and then click OK again when you receive the following message:
DllRegisterServer in actxprxy.dll succeeded.

4 - Click Start, and then click Run.
5 - In the Open box, type regsvr32 shdocvw.dll.
6 - Click OK, and then click OK again when you receive the following message:
DllRegisterServer in shdocvw.dll succeeded.

7 -Shut down and restart your computer.
Die heb je uitgevoerd, of nog niet?
Ik heb deze vraag al eerder gesteld en werd doorverwezen naar een Microsoft site. Daar stond een verhaal over het laden van bepaalde .dll files
Vertel er aub de volgende keer even bij wat je allemaal al geprobeerd heb en geef daar ook eventuele links bij.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

BredeP schreef op 03 July 2003 @ 14:16:
Je kan natuurlijk gewoon proberen de installer van IE6 er overheen te draaien.
Gebruik anders de search even om te kijken hoe je IE uit XP kan verwijderen.
Dat is namelijk door de rechter bepaald, dat het mogelijk moet zijn IE uit XP te verwijderen.
waarom dan wel zo'n omweg om windows messenger weg te krijgen :?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Omdat Internet Explorer een integraal onderdeel is van de huidige Windows versies, je gaat een hoop functionaliteiten missen (Windows help, JPG achtergronden, en nog meer) als je IE er "even" compleet uitsloopt. Maar daar hadden we het niet over ;)

Verwijderd

Topicstarter
@momania: de eerste .ddl werkt wel maar bij de 2e krijg ik een foutmelding (regsvr32 shdocvw.dl) : de foutmelding is letterlijk: "loadlibrary ("shdocvw.dll") failed, the specified module could not be found.

Enig idee?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:12:
@momania: de eerste .ddl werkt wel maar bij de 2e krijg ik een foutmelding (regsvr32 shdocvw.dl) : de foutmelding is letterlijk: "loadlibrary ("shdocvw.dll") failed, the specified module could not be found.

Enig idee?
Je hebt die hele dll dan niet.
Die zal ergens in je windows map of sub map daarvan horen te staan.
Kijk even of je die niet van je XP cd af kan halen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas, staat niet op de XP cd. Zou je iemand em misschien kunnen en willen mailen?

johnnybgood1@chello.nl

Alvast bedankt.

John

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de file gevonden op een andere pc. Als ik em echter op deze pc wil kopieren krijg ik de melding dat het bestand al bestaat en dat ie in gebruik is zodat ik em niet kan overschrijven. Iemand een idee hoe ik dit nieuwe bestand eralsnog op kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas.... Ik heb de file er alsnog opgekregen maar daar ligt het niet aan. Zelfde resultaat. Iemand anders nog een suggestie?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 20:51

DaRoot

Some say...

Zoek in je register op vermeldingen naar urlmon.dll
Waarschijnlijk verwijzen enkele meldingen naar tijdelijke mappen. Verwijder die vermeldingen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
nee ook geprobeerd maar helaas. geen enkele vermelding naar een tijdelijke map

Ik gebruik nu Netscape Communicator en die werkt perfect. Waarom Internet explorer dan niet? Ik wordt hier echt helemaal gek van. Moet toch een oplossing voor zijn?

Verwijderd

Ik heb net de oplossingen voor een ie6 herinstall gepost in dat topic, zou ook voor jouw probleem vast wel werken.
Pagina: 1