Service stand LG plasma hoe te activeren?

Pagina: 1
Acties:

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:31

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
He ik heb even een vraagje.

Vandaag is er iemand langs geweest voor onze lg plasma.
We hebben namelijk wat last van een beetje inbranbding.

Nu heeft de service monteur een speciale afstandbediening waarmee hij de plasma op een speciaale service stand heeft gezet.

Nu is mijn vraag weet iemand hoe je dit scherm ook zonder zo'n afstandbediening kan activeren?

Of weet iemand waar je zo'n speciaale afstandbediening kan kopen?
Volgens de monteur kan je deze zelf niet kopen, ja ja denk ik dan. Search op google leverde niet op wat ik zocht.

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Het is niet bevordelijk voor de garantie om het zelf te doen, denk ik.

Trouwens centen zat denk ik als je een plasma tv kan betalen, dan kan je ook de monteur betalen denk ik zo.
Of het is op de zaak of in de garantie maar dan heb ik niks gezegd :)

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:31

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
Nuuh het is eigenlijk zo, hij staat hier inderdaad in huis.

Maar ik wil niet zeggen dat wij super rijk zijn ofzo, (ook niet arm natuurlijk). Wij gaan eigenlijk nooit op vakantie in het buitenland, mijn ouders geven dan liever geld uit aan binnenhuize dingen zoals bankstel, plasma ect. Scheeld natuurlijk wel veel geld als je niet op vakantie gaat.

Maar ff weer ontopic. Als wij het probleem nog is hebben hoeven we tenminste niet lang te wachten totdat zo'n LG service monteurtje hierheen kan komen snap je? Stelt verder geen reed voor hoor die service stand.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Volgende keer als ie langskomt de afstandsbedieningcodes stiekem afluisteren! Dat kan met een klein schakelingetje en een geluidskaart. Je kan dan de opbouw van die signalen bekijken met CoolEdit e.d. :)

Met een ander schakelingetje kan je die codes dan weer zenden!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 12:55
Benadski schreef op 03 July 2003 @ 15:24:
Volgende keer als ie langskomt de afstandsbedieningcodes stiekem afluisteren! Dat kan met een klein schakelingetje en een geluidskaart. Je kan dan de opbouw van die signalen bekijken met CoolEdit e.d. :)

Met een ander schakelingetje kan je die codes dan weer zenden!
Gewoon vragen of je met hulp van je (learning) Multi-AB FF de codes mag overpiepen. De meeste monteurs doen niet moeilijk en kijken dan FF de nadere kant op. Heb zelf op die manier wel vaker AB's (en met name codes) gecopieerd.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results