Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Interne geluidsaansluiting tv kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tvkaartje gekocht, Terratec Cynergy 400.
Nu zit er geen interne aansluiting voor geluidsdoorgifte alleen buitenom.
Ik zat het kaartje ff te bekijken en zie dat aan de onderzijde de pinnetjes van de connector makkelijk te bereiken zijn. kan ik hier (als electronics leek) een connectortje op solderen zodat ik hem intern kan aansluiten op mijn geluidskaart ?
Zoja weet iemand wat waar moet ? Helaas heb ik geen foto maar zal het ff proberen te schetsen:

vanaf de achterkant gezien naar binnen zijn er vijf pinnetjes (de gesoldeerde voetjes van de connector)
Ze staan om en om : connectorbuitenzijde <- . ' . ' . -> binnezijde tvboard

Verwijderd

ehm ... onduidelijk :?

misschien als je ff een tekeningetje maakt in paint ofzo, maar hier kan ik geen wijs uit.
Opzich het idee moet mogelijk zijn, gewoon ff er achter komen welk contactje wat is :D

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Als jij kan solderen kan je er ook draadjes aan maken. Daar maak je simpel ff een plug aan. klaar!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:52
tuurlijk kan dat, niet er naast gaan solderen natuurlijk. Maar waarom wil je persé binnenom? het geluid zal niet in kwaliteit schelen denk ik.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Het ziet er iig mooier uit.
Als ik jouw was zou ik ff een plug aan de buitenkant er in steken en dan aan de buitenkant en dan ff doormeten met een multimeter.
Wat je ook kan doen is gewoon een gleufje slijpen/vijlen in je afdekplaatje en daar een kabeltje in leggen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je een beetje kan solderen, gewoon proberen. Verder valt hier weinig over te zeggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.