Ik ben een beetje vreemde fout tegen gekomen bij het maken van een eigen template parser class. Het gaat eigenlijk om een regeltje waarop de pagina vastloopt. Nu zul je denken, tjsa, als er iets fout gaat krijg je altijd een redelijk nader omschreven error, en is het debuggen niet zon probleem. Het probleem nu is dat ik helemaal geen error krijg. De pagina wordt gewoon simpel weg niet weergegeven door een "Deze pagina kan niet worden weergegeven" pagina weer te geven, of de pagina laad eeuwig. Ik heb gevonden in welke functie de fout zat en daarin ook welke regel. Opgelost zul je denken, niet dus. dit is de functie
De regel die ik aangegeven heb is waar het fout gaat. Als ik hem comment gaat het goed en als ik hem zo laat gaat het fout. _block is gewoon een member van de class, is een array en bevat volgens de controle gewoon key $block.
Ik ben niet echt een ster in Apache ik zou niet weten wat ik er mee aan moet maar hier is de error in de log van Apache
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| function removeblock($block="") { if ( $block == "" ) { $block = $this->_defaultblock; } if ( !isset($this->_block[$block]) ) { $this->_error("Block <b>" . $block . "</b> does not exist."); } else { unset($this->_block[$block]); # bij de regel gaat het dus fout # unset($this->_blockcopy[$block]); if ( isset($this->_savedblock[$block]) ) { unset($this->_savedblock[$block]); } } } |
De regel die ik aangegeven heb is waar het fout gaat. Als ik hem comment gaat het goed en als ik hem zo laat gaat het fout. _block is gewoon een member van de class, is een array en bevat volgens de controle gewoon key $block.
Ik ben niet echt een ster in Apache ik zou niet weten wat ik er mee aan moet maar hier is de error in de log van Apache
Ik weet het niet meer. Iemand een idee?[Thu Jul 03 11:09:44 2003] [notice] Parent: child process exited with status 128 -- Restarting.
[Thu Jul 03 11:09:44 2003] [notice] Parent: Created child process 1400
[Thu Jul 03 11:09:45 2003] [notice] Child 1400: Child process is running
[Thu Jul 03 11:09:45 2003] [notice] Child 1400: Acquired the start mutex.
[Thu Jul 03 11:09:45 2003] [notice] Child 1400: Starting 250 worker threads.