Antec Server Kast of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Topicstarter
Ik was even aan het rond kijken naar een nieuw kastje (alleen kijken :) ).

Nu kwam ik op de pagina van www.ned-cool.nl daar hebben ze van die onwijse vette kasten van Antec www.antec-inc.com. Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030_small.jpg
Maar goed die kastjes zijn wel prijzig.

Dus ik keek nog even verder. Kom ik op de site van Chieftec www.chieftec.com

Zie ik daar exact dezelfde kastjes. Dus door geclickt naar de nl-distributeur. Daar bleek dat die kasten toch wel 50 gulden goedkoper zijn. Het bedrijf heet www.progress.nl

Zie hier voor de betreffende kast www.progress.nl/shop/detail.asp?Product_rg={1A236052-4AFC-4B85-B281-030E0073935F}

Leek mij wel wat om mijn servertje in te plaatsen. Of heeft iemand nog een andere niet zo dure server kast aan te bevelen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Die kast heb ik dus net besteld bij Ned-Cool! Zit er bij progress ook een voeding in? Dat kon ik namelijk niet vinden... Bij NEd-Cool wacht ik al een tijdje er waren wat problemen... :( Maar het is zeker een vette kast!

Insanus sum

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Topicstarter
Ja is incl. een 300 Watt voeding

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Ik heb 'm ook net bij NedCool besteld. 305 pieken incl. 300 Watt voeding is niet duur hoor. Heb er gelijk maar 2 80mm Sunon fans bijgenomen voor de beste koeling. In totaal zitten er dan 4 80mm fans in.
Weet iemand een betere kast???

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik wil zelf ook enorm graag de ANTEC SX-830 met 2 extra 80mm fans (standaard zitten er al 2 80mm fans in op de backplate!) maar krijg van Ned-Cool het volgende bericht:

"Helaas kunnen we geen zinnig woord melden over de levertijd van de Antec kasten. We hebben vandaag Dhr. Lissenberg van Antec Europe aan de telefoon gehad en deze kon, ook tot zijn eigen ongenoegen, geen goed nieuws melden. De problemen met betrekking tot de inklaring zijn schijnbaar van dien aard dat er een aardige vertraging is ontstaan. Antec blijft echter nog steeds hopen dat de kasten eind november ingeklaard zullen zijn. Het enige wat wij kunnen doen is afwachten...

We begrijpen heel goed dat mensen graag zo snel mogelijk hun bestelde artikelen in huis willen hebben, helaas kunnen wij en Antec hier op dit moment zeer weing aan doen. Alles wat in ons vermogen ligt hebben we aangewend om de perikelen rond de inklaring te bespoedigen. Helaas tot nu toe zonder enig resultaat..."

Dus vandaag toch maar eens geinformeerd naar die levertijd... ik ga binnenkort (volgende week ofzo) o.a. een nieuwe PC voor mijzelf en een server voor iemand anders bestellen.. en het is nogal lastig.. als niets heb om de boel in te stoppen!

Helaas kwam het volgende antwoord:

"Helaas is er van de Antec kasten nog niets definitiefs bekend. Zoals wij al eerder gemeld hebben zullen wij direkt onze site aanpassen zodra er maar enigszins iets nieuws te melden valt over de levering van de kasten."

Kijk nou snap ik dat die jongens van Ned-Cool er helemaal niets aan kunnen doen, en ze zullen waarschijnlijk ook zelf wel met de handen in het haar zitten.. maar ik heb dus wel een kast nodig..

Weet er iemand of die SX-830's ergens anders wel in voorraad zijn (Desnoods een Duits bedrijf ?)

Overigens die SX-1030 die bij Progress te koop is, is dus f 307.. prijzen zijn daar excl BTW. Iemand al geinformeerd of die kast daar wel op voorraad is?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit een beetje met mijn neus te kijken.. volgens de site van Progress is die Antec SX-1030 (verkocht als Chieftec Fileserver-tower type DX-1W-D maar afbeelding is van een Antec SX-1030!) wel op voorraad.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1