Toon posts:

Win Xp Users account voor of na software instalatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win Xp Users account voor of na software installatie, de titel zegt het eigenlijk al.
Wat is nu handiger om te doen en waarom, Eerst alles instaleren zoals office, adobe software etc en dan users aanmaken. Of andersom

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Bij Office of andere software maakt het eigenlijk niet uit. Sommige zaken zoals bij office worden pas geinstalleerd op het moment dat een gebruiker er gebruik van maakt. Dan worden er instellingen in het profiel weg geschreven. Als een gebruiker geen rechten heeft heb je een probleem.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je kan gewoon na het installeren van de software aangeven welke users welke softwarepakketten mogen/kunnen gebruiken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik geef de accounts in kwestie eerst de volle rechten en vervolgens ga ik aan de gang. Let er wel op dat ik het over 4 accounts heb en dat dit dan makkelijker is.

Zou het om meer accounts gaan dan zou ik eerst de software installeren om vervolgens pas de accounts aan te maken. Ik heb het nu dan ook over een zojuist geïnstalleerde pc. :)

Trouwens, er zijn volgens mij maar weinig programma's die problemen geven wanneer je ze installeerd en je hebt meerdere accounts.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik denk dat de TS meer het volgende bedoelt:
Optie 1: Windows XP installeren, alle programmatuur installeren, en dan users aanmaken, die vervolgens per default alle geinstalleerde programmatuur meekrijgen (dus niets hoeven in te stellen, of in ieder geval weinig).
Optie 2: XP installeren, users aanmaken, en vervolgens per geinstalleerd programma de users weer rechten geven of ze het wel of niet mogen gebruiken.

Ik zou zelf denk ik kiezen voor de eerste optie, aangezien ik voor alle users sowieso alle programmatuur wil hebben, ik moet op beide accounts gewoon alle software kunnen gebruiken, zodoende.

Verwijderd

Topicstarter
bedoel inderdaad zoals bovenstaande topic, kies dus voor 1
bedankt voor de snelle reacties
Pagina: 1