Toon posts:

Transferpapier

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar anders weet ik ook niet waar het moet. ik ga op vakantie met een paar vrienden en we willen polos laten bedrukken, dit is echter erg duur. Nu vroeg ik me af of het er netjes uitziet als ik met transferpapier en een strijkijzer aan de gang ga. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Laat dan hier weten wat je ervaringen hiermee zijn

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gaat best goed hoor, mits je goed strijkt en print! Ik heb die van de HeMa gebruikt, die werkten voor mij het beste.

Verwijderd

Topicstarter
ziet het er erg goedkoop uit t.o.v wat een drukkerij doet?

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
bij een kopieer winkel kan je vaak ook van dat vilt achtige spul laten 'drukken' op polo's voor een redelijke prijs...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 13:13
natuurlijk is het 'goedkoper' dan wat de drukkerij doet! ik zie jou nog geen zeefdruk uit je deskjetje halen. denk ook maar niet dat die transfers erg slijtvast zijn, 10+ wasbeurten is het toch wel gebeurd.

maarja, Ons is zuhnig, dus ik zou zelf ook gewoon een transfertje gebruiken, of als je het ECHT mooi en permanent wil, een zeefdrukje van de drukkerij

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:38

LopeZ

Too much is never enough

Heeft weinig met hardware te maken imo hoort in SG maar aangezien jij daar nog niet in kan is het helaas pindakaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.