[office hicom 150e] probleem DECT toestel aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:31
Mensen,

We hebben hier een centrale:

Siemens office Hicom 150e
Met DECT module

en de specs van de "probleem telefoon"
Siemens Gigaset 4000 Classic

Nu wil ik een toestel aanmelden, ik schrijf dus de parameters op, en ga vervolgens online met m'n programma

*942
ik voer toestel code in
en ik voer vervolgens het tel.nr. in.
Op de handset zeg ik:
menu
HS aanmelden
ik vul de paramaters in (8 cijfers)
en ik druk op ok

nu krijg ik een "foutmeldings toontje" te horen, en het werkt niet

rara hoe kan dit?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Nou ben ik niet heel erg bekend met de HiCom, maar is het niet zo dat je net zoals de standaard basisstations en ISDN centrales, zoals de 3070, 4170 en bijvoorbeeld een 4015 je niet eerst de DECT module moet laten zoeken naar toestellen die zich willen aanmelden?

Want dit gaat bij de zojuist genoemde basisstations wel zo.

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Hmmmm. Misschien is de antenne waar je je nu op bevindt met het aan te melden toestel vol?

Probeer eens onder een andere antenne. Je code's zijn wel helemaal goed ingegeven?

Kan de Hicom 150e wel een 4000 handset hebben? Ik weet dat voor thuis alles vanaf de 1000 serie compatible is met elkaar. Maar voor een Hicom is dit volgens mij niet zo.

Misschien kan de TS aangeven of hij al meerdere handsets uit de 4000 serie met succes heeft aangemeld?

[ Voor 55% gewijzigd door garage op 03-07-2003 13:10 . Reden: toevoegingen ]

Koop een taart en ga het vieren!

Verwijderd

Ja, de handsets zijn onderling vanaf de 1000 serie allemaal compatible.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:31
[quote]Garage schreef op 03 juli 2003 @ 12:18:
Hmmmm. Misschien is de antenne waar je je nu op bevindt met het aan te melden toestel vol?

Probeer eens onder een andere antenne. Je code's zijn wel helemaal goed ingegeven?

Kan de Hicom 150e wel een 4000 handset hebben? Ik weet dat voor thuis alles vanaf de 1000 serie compatible is met elkaar. Maar voor een Hicom is dit volgens mij niet zo.

Misschien kan de TS aangeven of hij al meerdere handsets uit de 4000 serie met succes heeft aangemeld?[/quote]

ja, maar niet de classic :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
En je hebt geprobeerd op een andere antenne aan te melden, of anders gezegd, kan de antenne waar je je nu bevindt 'vol' zijn? Ik meen maximaal 8 of 16 handsets afhankelijk van de kaart in de Hicom....

[ Voor 5% gewijzigd door garage op 03-07-2003 15:54 ]

Koop een taart en ga het vieren!

Pagina: 1