Engels is trouwens wel handig ivm het feit dat m'n duits niet echt super is, dus
hier. Maar je kunt ook gewoon op de engelse vlag klikken.
Maar nu on topic...meer dan toch
Ik gebruik ongeveer 2 jaar HLSW, dit omdat ik admin ben op een CS-server en daar sinds kort ook rcon heb. HLSW rules gewoon qua admin funtionaliteit (Halflife servers & mod servers) en ondersteund onder tussen ook al wat andere server. De WONdB en rcon is gewoon een hele uitkomst als je niet op de server wilt maar hem toch wilt watchen. Erg goed dus zoals ik al zei voor admins. HLSW ondersteund de meeste games al zou dat wat beter kunnen met updates want RTCW - TA wordt nog niet ondersteund en dat heb ik wel gevraagd in hun IRC channel maar daar reageerde ze niet op jammer genoeg. Dus ze zouden wat sneller moeten updaten.
Wat ik ook nog jammer vind is dat hij niet kan zoeken naar servers wat ASE wel kan. Dat zou misschien ook nog verbeterd kunnen worden. Maar...
http://search.hlsw.net/
ASE vind ik persoonlijk te rommelig en te veel in 1. Ik hou van een mooi simpel programma met niet te veel geintregreede zooi. De server lijsten zijn gewoon een rommel in ASE, maar misschien kan je dat veranderen....heb het 1 dag gebruikt

in HLSW is dat toch wat lekkerder geregeld.
Wat ik ook nog mis in HLSW zijn import en export functies van de WONIDdB, of kan dit wel?
Wat ook al genoemd is over HLSW is dat je kunt instellen of je op een bepaalde server rechten heb (rights aka password) om gebruik te maken van de reserverd playerslot (rechtermuis click op de server en dan op 0 of zo).
En moet je tegenwoordig niet gewoon ASE registeren? (na update naar de nieuwste versie)
edit:
update: Zie net dat er een nieuwe HLSW uit is met RTCW - TA ondersteuning

[
Voor 7% gewijzigd door
Graham op 03-07-2003 14:21
. Reden: update ]