E-Developing
E-Developing
Verwijderd
E-Developing
BTW. Voor welk pakket ben je crystals aan het maken?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
E-Developing
Ik zie e-developing in je ondertitel staan; werk zel met ERP-pakket PeopleSoft 8 dat ook met crystal werkt. Bij mij is het zoals gezegd gewoon mogelijk als ik de tekst typ, alt-139 te typen en dan krijg ik keurig een ïBatsies schreef op 03 juli 2003 @ 15:29:
Ik zal er even naar kijken, maar hoe bedoel je welk pakket?, ik ben namelijk bezig met een factuur aan het nakijken en bijpassen, daar moet dus ook een nieuwe tekst op met een ï, maar als ik via copy paste het doet, dan zal het toch hetzelfde zijn, welk toetsenbord combinatie ik ook heb!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
E-Developing
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 16:15 ]
Heb hier ook nog even aan een collega met veel meer ervaring gevraagd...die kwam idd ook met het lettertype afzetten. Dus dikke kans dat het idd daar in zit.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 16:15:
Mijn build pakt 't wel (7.0.1.192). Echter, blijkt na uitvoerig testen van 10 seconden, dat het standaard lettertype Arial (centraal Europees) het teken niet snapt. Arial (Westers) werkt prima. Wellicht dat je ook even een ander font kunt proberen?
[ Voor 4% gewijzigd door Batsies op 04-07-2003 10:23 ]
E-Developing