[WinXP] Explorer crasht bij open HTML pagina's

Pagina: 1
Acties:

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:10
Hey,

Ik weet niet wat er aan de hand is maar als ik een 'gewone' html pagina wil openen kapt explorer ermee (niet internet explorer maar EXPLORER.EXE).

Zelfs al sta ik erop (en dus een preview krijg) kapt explorer er ook mee.
Weg iconen, vensters en taakbalk en dan komt hij weer terug maar is m'n tray grondig uitgeruimt en het systeem instabiel.

Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en is hier een oplossing voor?

Alvast hartelijk bedankt want als je als webdesigner geen eens html pages mag openen kan ik lekker werken hé ;)

-> Tiz Windows XP Professional

[ Voor 5% gewijzigd door Sypher op 03-07-2003 10:24 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je in de logs gekeken wat voor fout de explorer precies geeft en met die melding even op technet van MS gezocht?
http://support.microsoft.com

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets aangepast, o.a. OS toegevoegd. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Trouwens al op virussen gecheckt?

En heb je een apparte HTML viewer op je systeem staan? Of worden deze gewoon geopent met Internet Explorer?

[ Voor 26% gewijzigd door Han op 03-07-2003 10:28 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sypher
Ik geloof dat het aan Winlogin ligt 'De shell is onverwacht beëindigd en Explorer.exe is opnieuw gestart.'

Maar op TechNet:

We're sorry
There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.

• Sypher
XceeD schreef op 03 juli 2003 @ 10:27:
Titel iets aangepast, o.a. OS toegevoegd. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Trouwens al op virussen gecheckt?

En heb je een apparte HTML viewer op je systeem staan? Of worden deze gewoon geopent met Internet Explorer?
Nu lijkt het topic of het met internet te maken heeft 8)7

Maar, virus is onmogelijk omdat Norton paraat staat, elke dag 's nachts scant en elke dag update.

Ik heb geen aparte viewer voor html files

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

netvisions schreef op 03 juli 2003 @ 10:28:
Ik geloof dat het aan Winlogin ligt 'De shell is onverwacht beëindigd en Explorer.exe is opnieuw gestart.'

Maar op TechNet:

We're sorry
There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.
Je moet ook niet vanuit de logging op 1 van die links clicken hoor, dan vind je standaard niets. ;)
Anders gewoon even de error code op Google gebruiken en met explorer.exe als extra keyword.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

probeer anders eens in Start -> Uitvoeren
code:
1
sfc /scannow

Zorg ervoor dat je een XP cd bij de hand hebt. XP gaat nu alle bestanden controleren of je wel de juiste versie gebruikt en hersteld zonodig je XP configuratie.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Sypher
Ik zal dat sfc /scannow ff uitproberen..

• Sypher
die sfc helpt niet
Pagina: 1