Ik probeer even een reply te posten. Het is nu echt heel erg.. de verbinding knalt er elke minuut voor een tijd uit.
Als het om Metia gaat kan ik ook nog wel een aantal 'leuke' verhalen posten.
Ik zal proberen kort te zijn:
Ik heb een maand offline gezeten, vanwege een line sync storing. Na een maand was ik het zat en wilde ik overstappen naar een andere provider. Brief gemaakt, gefaxed....... en daarna op weg naar het postkantoor om hem aangetekend te versturen, sta ik bij het postkantoor belt mijn vader op: Metia aan de lijn, ja de verbinding doet het! (

) Ja, toen kon het ineens wel. Hij hield vol dat het aan kpn lag die zo sloom waren, maar ik weet het niet hoor.

Ik heb er wel 2 maanden compensatie cq gratis voor gekregen, waar ik uiteindelijk nog geen voordeel van heb gehad, want ze hebben in april gewoon zo'n ~180 euro teveel aan abogeld afgeschreven, wat ik nog niet heb teruggehad.
Ik heb ontzettend veel problemen met mijn modem. (E-tech) Ik moet dat ding elke dag rebooten. Verder heb ik al 3 of 4 exemplaren gehad omdat ze er gewoon spontaan mee ophielden. Nu heb ik een SMC modem gekregen, maar dat ding loopt nog steeds elke dag vast.
Ik heb een contract afgesloten voor een vast IP, maar volgens mij weten ze niet wat een vast ip is, want mijn ip veranderd g * d gewoon elke 1-2 dagen. Ik heb nu al een stuk of 4 verschillende ranges gehad:
213.132.212.*
213.132.213.*
213.132.214.*
213.132.215.*
De helpdesk. E-mail correspondentie is waardeloos, wordt niet op gereageerd.
Als je belt krijg je hem wel aan de telefoon. Dan doet hij ook heel aardig en behulpzaam enzo. En dan denk je, nou.. er gaat wat gebeuren, maar dan gebeurd er vervolgens niks! Ik heb dan wel constant een vervangend modem gekregen, maar dat duurde ook allemaal vrij lang.. moest 2 weken wachten

Die voicemail vind ik nu wel de druppel, hoe moet ik hem nu ooit bereiken????
Wat betreft packetloss is het altijd al dikke stront geweest, maar natuurlijk niet zo erg als nu. Ik zit er sinds november en de 1e maand was ik tevreden, tot eind dec/begin januari. Toen begon de packetloss op te lopen tot 5 tot 15% _constant_ (dag en nacht). Dit is zo gebleven tot februari toen mijn lijn er uitknalde, vanwege de line-sync storing. Een maand later ben ik weer online gekomen en de packetloss was gelukkig een stuk minder, maar nog wel altijd 1-3%. Ook merkte ik dat ik opeens geen vast ip meer had.
De betaling. Er is niets afgeschreven tot april... dus in april werden er een groot bedrag afgeschreven, wat ook nog is teveel bleek te zijn. Dit terwijl er juist in het contract staat dat ze elke 3 maanden zouden afschrijven.
Ik heb wel een brief met inloggegevens gehad, maar ik kon er niet veel mee. Want ze waren gewoon vergeten mijn email adres / etc te activeren. Dus ik 2 weken later bellenom het te laten fixen. Is later ook opgelost.
De aansluiting. Heeft ontiegelijk lang geduurd. Ik heb mijzelf rond de 20e sept ingeschreven en 25 november was ik dan eindelijk online.
----
Ik zal zo is kijken of ik nog wat meer dingen boven water kan halen, dis is wat zo bij mij opkomt.