SSSSSSSTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTSSSSSS!!!!!!!!!! Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Division Brabant is dan weliswaar hier wat ingezakt maar doen het nog altijd redelijk goed. 8e plek in de daily (of moet ik zeggen weekly
) en overall op een 12e plek. Zouden we dit nog wat kunnen verbeteren? Ik ben benieuwd
Anoniem: 26550
Pff, moest de server weer eens een rotschop verkopen, en bovendien was de D2OL-site de laatste tijd weer niet bereikbaar voor mijn scripts... Nu weer wel
Komen er naast deze week-stats ook nog maandstatsAnoniem: 26550 schreef op 03 July 2003 @ 11:23:
Pff, moest de server weer eens een rotschop verkopen, en bovendien was de D2OL-site de laatste tijd weer niet bereikbaar voor mijn scripts... Nu weer wel
Whaaaa! Ik mezelf zoeken! Ikke niet vinden!
Blijkt dat ik op de 4e plaats sta!
Ik kijk altijd pas vanaf de 10e plaats richting beneden ofzo
Kommop mensen, als ik met dat ene pc'tje die slecht 6 uurtjes per dag aanstaat (XP 2000+) als zo hoog kan komen, dan kan de rest dat ook!
Blijkt dat ik op de 4e plaats sta!
Ik kijk altijd pas vanaf de 10e plaats richting beneden ofzo
Kommop mensen, als ik met dat ene pc'tje die slecht 6 uurtjes per dag aanstaat (XP 2000+) als zo hoog kan komen, dan kan de rest dat ook!
Hoe staat het met dit project, is de boel een beetje stabiel. Op het moment ben ik even wat projecten langs om te kijken hoe het ermee staat en ff vragen hoe het is. Is de client stabiel? hoe is het uitgeven van de wu's? hoe zit het met het tweaken van de client? is dat mogelijk?
[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 04-07-2003 12:36 ]
Client is stabiel maar verbruikt i.t.t andere dc projecten veel RAM.PowerCow schreef op 04 July 2003 @ 12:34:
Hoe staat het met dit project, is de boel een beetje stabiel. Op het moment ben ik even wat projecten langs om te kijken hoe het ermee staat en ff vragen hoe het is. Is de client stabiel? hoe is het uitgeven van de wu's?
Normaal is de uitgifte van wu's ook goed (van de week alleen een probleempje geweest).
Stats: daar kun je geen touw aan vast trekken
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Anoniem: 28168
Client is wel vet mod-baar, als je zin en tijd hebt kun je hem helemaal eigen stijl maken
(Silk een keertje geprobeerd, werd alleen niet zo'n succes
)
[edit]
Maar da's dus grafisch. Qua instellingen: je kan Socks proxy instellen, HTTP proxy, en of je client online (dus flushen enabled) of offline staat (dus flushen/fetchen disabled).
Verder kun je instellen hoeveel candidates je wil, maar die laat je toch altijd op 100 staan (max).
Feitelijk is het gewoon exact dezelfde client als TSC
(Silk een keertje geprobeerd, werd alleen niet zo'n succes
[edit]
Maar da's dus grafisch. Qua instellingen: je kan Socks proxy instellen, HTTP proxy, en of je client online (dus flushen enabled) of offline staat (dus flushen/fetchen disabled).
Verder kun je instellen hoeveel candidates je wil, maar die laat je toch altijd op 100 staan (max).
Feitelijk is het gewoon exact dezelfde client als TSC
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 04-07-2003 13:21 ]
Anoniem: 52135
HEEE heee eindelijk draait het weer ! ga me nieuwe client ff aanmelden hoop ik de 5e in de stats te komen
Pagina: 1