Toon posts:

ati 9500 schaak bord??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo daar ik heb een probleem met mijn ati 9500 non pro jullie ken vast wel robin.zwolle (mwee,imdesign.nl) wel die heeft de zelf te kaart als mijn maar als ik de crack instaleert dan krijg ik een schaak bord (heeel veel blokjes te zien)
dat is niet leuk want robin.zwolle (mwee,imdesign.nl) hij heeeft de crack wel geinstaleert en hij krijg geen schaak brod te zien en hij heeft de zelft kaart te zien

kan iemand mij helpen ??? :)

groeten thomas.zwolle broertje van robin :) :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Effe een vraagje:

iemand anders heeft voor jou de kaart geinstalleerd + upgrade naar 9700. Hij kreeg geen checkers.

Jij nu wel

:? :?

Of bedoel je dat die gast dezelfde kaart als jij heeft maar hij geen checkers krijgt en jij wel?

in dat geval heb je gewoon pech. Minder dan 50% van de 9500 kaarten zijn geschikt om te 'upgraden'

[ Voor 43% gewijzigd door Glashelder op 03-07-2003 00:53 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
ik aleen gedaan ik weet ook hoe maar dat hij zo raar doet dan weet ik het niet meer

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 21:43

ixi

Tis een bekend probleem en er is voor zover ik weet geen oplossing voor (maar moet eerlijk bekennen dat ik me er ook nooit in verdiept heb).

offtopic: Je tekst is behoorlijk moeilijk te lezen en staat vol fouten...

en nog een edit: als et om dezelfde kaart gaat, post es in wat voor pc hij werkend zat en in welke pc hij niet wilt werken.

[ Voor 23% gewijzigd door ixi op 03-07-2003 00:55 ]

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zou je aub iets aan je teksten willen doen? Moeilijk te volgen. Maar je hebt dus gewoon pech

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
want mijn broer geen checkers ik ook niet

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

nu weer niet?

dernet had je nog wel checkers :+

[ Voor 59% gewijzigd door Glashelder op 03-07-2003 00:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben zwaar ! deslekties hoor ik kan er niks aan doen hoor

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

want mijn broer geen checkers ik ook niet
Je broer heeft geen checkers en heeft dezelfde kaart, terwijl jij ze wel hebt (met een andere kaart :+) ?

nogmaals. dat is gewoon pech hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 03-07-2003 00:59 ]

Verwijderd

Je hebt gewoon pech.
Bye the way er is hier al een monsterlijk topic over :O
zie:ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO)
of gebruik de search.
Succes.

Verwijderd

Inderdaad, hetzij geluk danwel pech.
Zie: ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 5

Punten en hoofdletters gebruiken zou wel verstandig zijn om goed geholpen te worden.
Dit is een forum en geen chatbord dus het maakt niet uit hoelang je doet over je post. :)

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[off-topic]Topicstarter is niet dyslectisch, een dyslecticus heeft namelijk geen moeite met de woordvolgorde. Een dyslecticus is woordblind, dat houdt in dat hij of zij een b voor een p, d of b aanziet. Zulke fouten zijn hierboven niet te zien. Kortom Radhad, je bent de boel aan het verzieken, en je drijft de spot met mensen die wel die handicap hebben.[/off-topic]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Par_Martinos schreef op 03 July 2003 @ 07:58:
[off-topic]Topicstarter is niet dyslectisch, een dyslecticus heeft namelijk geen moeite met de woordvolgorde. Een dyslecticus is woordblind, dat houdt in dat hij of zij een b voor een p, d of b aanziet. Zulke fouten zijn hierboven niet te zien. Kortom Radhad, je bent de boel aan het verzieken, en je drijft de spot met mensen die wel die handicap hebben.[/off-topic]
Volgens mij is ie 10 jaar ofzo?

Nogmaals:

De crack werkt niet voor alle Radeon 9500 kaarten en als hij niet werkt merk je dat in de vorm van een schaakbord ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Par_Martinos schreef op 03 July 2003 @ 07:58:
JE zit er een klein betje naast, de dyslectisch is een vrij groot begrip, alof je zegt : 'dat is een auto', maar je sportauto's, limó's enzovoorts ;)

Ergens staat een topic van mij daarover, in LA.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.