Audio in Pinnacle studio 8

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Phony
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ok, voordat men begint met RTFM en UTFS..... ok, dat heb ik gedaan, maar geen bevredigend antwoord kunnen vinden. Dusjah.... 8)7

Ik zit dus een beetje video te bewerken, maar nu wil ik als audiofiel er een beetje muziek onder zetten..... mp3/wav-zooi enzo. Hoe de neuk doe ik dat in godsnaam? Het lukt me niet eens om er een wavje onder te gooien.... in pinnacle studio 8 dan....

help please? (n00b :? )

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 17:09

MrDry

Desperados!

Hoezo lukt niet? Je kan gewoon een WAV of MP3 bestand naar de geluidstrack slepen.
Ook geluid van CD is mogelijk.

Kijk anders eens in de help van Studio 8.

Quod licet lovi, non licet bovi

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
het kan wel, maar als je nu begint met je film te bewerken en je hebt momenteel nog zin in het leven:

AUB GEBRUIK EEN ANDER PAKKET

Wat een slecht pakket is dat pinnacle zeg, ik heb nog nooit een programma gezien met zoveel fouten/errors/dingen die niet werken.
Om slecht van te slapen, 1 GROOT drama.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Grolsch schreef op 03 July 2003 @ 10:20:
het kan wel, maar als je nu begint met je film te bewerken en je hebt momenteel nog zin in het leven:

Wat een slecht pakket is dat pinnacle zeg, ik heb nog nooit een programma gezien met zoveel fouten/errors/dingen die niet werken.
Niet sinds de laatste update, bij mij althans.
Die heeft heel wat problemen verholpen hiero en werk er nu eindelijk eens met plezier mee ipv me er dood aan te ergeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Occy74 op 03-07-2003 10:34 ]

Systeem Specs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Grolsch schreef op 03 July 2003 @ 10:20:

Goh.. wat raar. Ik werk er mee en als je gewoon de updates installeerd dan is er niks mis met het pakket. Vaak zijn het de gebruikers die er niet mee kunnen omgaan, te beroerd zijn om de preferences te optimaliseren etc. Pinnacle Studio 8 is gelukkig heeft inderdaad geen WinXP gehalte waar alles voorgekauwd wordt, maar als je je er in verdiept dan is het een prima pakket.

Maar wat betreft de vraag van de topicstarter:
Phony schreef op 02 July 2003 @ 23:49:
Ok, voordat men begint met RTFM en UTFS..... ok, dat heb ik gedaan, maar geen bevredigend antwoord kunnen vinden. Dusjah.... 8)7
Ik kan wel gaan vermelden dat ik dit absoluut niet geloof, maar dan wordt het een welles/nietes verhaal. Lees de help eens door, koop een boek, verdiep je eerst in het programma voordat je er mee gaat werken. Dit is absoluut een standaard handeling in Pinnacle Studio, lijkt me stug dat je hier niks over kunt vinden ;)

Veel leesplezier: ftp://ftp.pinnaclesys.de/...208%20manual%20-%20nl.pdf
http://webboard.pinnacles...dID=1&SectionID=143&lng=1

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 03-07-2003 10:51 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.