Toon posts:

hoe reset ik de bios van een sony VAIO NV-309????

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo iedereen!!
Ik heb zo´n geweldighe vader die een wachtwoord in mijn bios heeft gezet en die het wachtwoord is vergeten!!

Weet iemand hoe de bios van de sony VAIO NV-309 (laptop) gereset kan worden????

Thanx!!!

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je geen klepjes achterop zitten die der afkunnen en waarachter het bios zit :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Klik :)

[ Voor 14% gewijzigd door Atlas op 02-07-2003 23:27 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Zijn al genoeg topics over geweest, vul eens wat creatieve woorden in bij de search ;)

Als je niks kunt vinden : jammer, maar we kunnen je niet helpen met het kraken van het password van je laptop. Er zijn namelijk ook altijd mensen die een laptop jatten en vervolgens hier komen vragen hoe ze het password eraf krijgen, en je kunt nooit zien of dat het geval is, daarom zijn topics hierover per definitie niet de bedoeling op GoT.

Kijk of je wat kunt vinden in techdocs van de fabrikant, of neem anders contact op met de fabrikant. Bij een service centre oid. kunnen ze het wachtwoord altijd verwijderen (wat dat kost is een 2de :P).

Overigens, die hele rij smilies in je startpost was niet echt nodig, en 1 leesteken in de titel is ook genoeg (alvast voor de volgende keer dat je een topic opent ;)).

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 03-07-2003 00:40 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.