Toon posts:

Audiodub op een Sony TRV22E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik heb sinds korte tijd een camcorder van Sony (TRV22E) en wil geluid toevoegen aan een eerder met dezelfde camcorder gemaakte opname.
Volgens de gebruiksaanwijzing kan dat als de camcorder in de VCR-mode staat via FN, page 3,a dub ctrl, audiodub. Je kunt dan opnemen via o.a. de ingebouwde microfoon of via een verbinding met de lineout van een geluidsbron.
Helaas werkt dit bij mij niet. Ik bereik de optie audiodub wel, maar als ik er :? op druk gebeurt er niets. De optie blijft rood, er verschijnt geen groen opnameteken (moet volgens de gebruiksaanwijzing) en ook geen foutmelding. Ik voldoe wel aan alle eisen (12 bits opname, SP, geen i-link aansluiting en tape niet writeprotected).
Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Uhhhh ff denken volgens mij moet de camcorder afspelen en dan op audio dub drukken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle antwoord, maar helaas is het niet de oplossing. Dat had ik ook al geprobeerd. Maakt geen verschil.

Verwijderd

En iets met dub op de ab?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik begrijp helaas niet wat je bedoeld!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Hij bedoelt denk ik of er ook iets van dubbing staat op je AfstandBediening. ;)

Verwijderd

Topicstarter
oooh, ab=afstandsbediening! Nee, d'r staat geen knopje met iets van dubbing op de afstandsbediening.

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 13:28 ]

Verwijderd

probeer eens het volgende:

Band afspelen en dan op pauze drukken.
Dan audiodub indrukken en daarna pauze weer indrukken

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke goed! Dat is de oplossing, maar zo had ik het niet begrepen uit de gebruiksaanwijzing. Bedankt!
Ik heb nu een probleem met de firewire/i-link verbinding, maar daar open ik wel een nieuwe thread voor.
Pagina: 1