Me pa zat vanavond weer eens achter onze comp foto's van ze digitale camera (via de USB) op onze computer te zenden. het programma liep vast, hij deed control alt delete, en de comp starte opnieuw op.
nu krijg ik net nadat het openingscherm van dat win98 aan het opstarten is een dos scherm met daarin zoietz van:
WIN.COM niet gevonden.
hij (de computer
) wil hem:
1.- ook niet van CD rom starten
2.- ook niet in veilige modus starten (bij beide gaat hij weer terug naar dos en krijg ik A:\ ofzo te zien.
3.- de bootdisk werkt ook niet goed (hij kan de setup niet vinden ofzo
)
als iemand mij met het oplossen van dit probleem zou kunnen helpen zou ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blij zijn. Me HD is al een keer gecrashed en ik wil het liever nooit meer meemaken.
nu krijg ik net nadat het openingscherm van dat win98 aan het opstarten is een dos scherm met daarin zoietz van:
WIN.COM niet gevonden.
hij (de computer
1.- ook niet van CD rom starten
2.- ook niet in veilige modus starten (bij beide gaat hij weer terug naar dos en krijg ik A:\ ofzo te zien.
3.- de bootdisk werkt ook niet goed (hij kan de setup niet vinden ofzo
als iemand mij met het oplossen van dit probleem zou kunnen helpen zou ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blij zijn. Me HD is al een keer gecrashed en ik wil het liever nooit meer meemaken.
[ Voor 3% gewijzigd door JoRuZ op 02-07-2003 23:01 ]