S-video naar tulip stekker?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb sinds kort een andere tv zonder s-video aansluiting, nou keek ik altijd op de oude tv films af via mijn pc(via s-video).
Er zit helaas maar 1 tv-out aansluiting op mijn geforce een s-video dus 8)7 , nou is de vraag is er een kabel of converter die van s-video naar scart/tulip kan?

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03
ja, dit kan met een stukje kabel svideo->tulp, ik kreeg het zelf gratis bij mn videokaart, ik denk dat de betere pc zaak dit wel heeft.
Ook heb je speciale scart blokjes waarin je een svideo stekker in kan stoppen

[ Voor 28% gewijzigd door brokenp op 02-07-2003 23:02 ]

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is een groot scart-blok met aan de achterkan een s-video stekker en 2x tulp voor geluid. Te koop bij Conrad.nl rara wat is het artikelnummer :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja die bestaan. als je nou eventjes de search in gedoken was, had je gezien dat je die gewoon bij de locale electroboer kan krijgen of bij conrad of electronicaonline kan bestellen...
jadjong schreef op 02 July 2003 @ 23:02:
Het is een groot scart-blok met aan de achterkan een s-video stekker en 2x tulp voor geluid. Te koop bij Conrad.nl rara wat is het artikelnummer :P
Dan moet de TV wel s-video via scart ondersteunen anders krijg je zwart wit beeld, maar daarover veel in de TV-out FAQ van videoplanken en beeldkanonnen.

[ Voor 53% gewijzigd door JvS op 02-07-2003 23:04 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.