Ik wil op vakantie mijn mp3cdspeler meenemen en heb daartoe vanmiddag een leuk cassete-dingetje gekocht. Probleem is echter dat er een ongeloofelijke zoemmmm doorheen komt en dat het signaal veel te zwak is (de autoradio EN mijn speler moeten beide vol open staan). Met andere woorden een slechte koop
. Iemand enig idee hoe het kan dat de kwaliteit zo bagger is? Ik zit nu namelijk thuis en heb dat ding eens in mijn cassetedeck gedaan.. tot mijn verbazing goede kwaliteit
Ik heb een beetje rondgekeken en heb gezien dat er ook nog zoiets als een FM-modulator is. Dat zou dus een laatste optie zijn. Idealer zou ik het vinden als iemand weet hoe ik dat ding rechtstreeks op mijn radio moet aansluiten: er is namelijk wel plaats voor een CD-speler, maar de ingang is voor mij volledig onbekend. Het lijkt een beetje op een telefoonstekkeringang (jacks heten die dingen volgens mij), maar dan met een zooi pinnetjes. Auto in kwestie is een ford mondeo.
Greetz
Ik heb een beetje rondgekeken en heb gezien dat er ook nog zoiets als een FM-modulator is. Dat zou dus een laatste optie zijn. Idealer zou ik het vinden als iemand weet hoe ik dat ding rechtstreeks op mijn radio moet aansluiten: er is namelijk wel plaats voor een CD-speler, maar de ingang is voor mij volledig onbekend. Het lijkt een beetje op een telefoonstekkeringang (jacks heten die dingen volgens mij), maar dan met een zooi pinnetjes. Auto in kwestie is een ford mondeo.
Greetz