voeding voor nieuwe aldi laptop

Pagina: 1
Acties:

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wil voor de meest recente aldi laptop (2.6 Ghz) een extra voeding (netadaptor) kopen.
Maar de leverancier/importeur wil deze niet verkopen. Heeft iemand een idee ???

Extra info
FSP 150-1ADE11
P/N 40003565
ac in 240V 2A
dc out 19V 7.9A

Verwijderd

Dit bedrijf heeft een aantal universele adapters speciaal voor laptops:
www.electronicaonline.nl/netvoedingen_en_omvormers.htm

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 09:41
Ik ben ook opzoek naar een extra voeding. Bij voorkeur een kleinere.
Het probleem zit hem in de stekker die in de laptop moet. Deze zit nergens standaard op :'(

Verwijderd

Zoek gewoon een voeding met hetzelfde voltage, een gelijk of hoger amperage en als het moet kan je er zelf een passend stekkertje op solderen als je die kan vinden.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 22:25

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 22:58:
Dit bedrijf heeft een aantal universele adapters speciaal voor laptops:
www.electronicaonline.nl/netvoedingen_en_omvormers.htm
hmm, heb ff gekeken, moest laatst ook 'n adapter hebben, maar die hebben dus ook niks met zo'n hoog Voltage en Amperage.

Enige dat kan is een
AFX regelbare voeding met digitale uitlezing.

2 maal 0 -30 Volt DC 0 - 10 Ampere. ( dubbele voeding ) Res. < 1mV rms 310x265x135mm 12,0Kg B.AFX-5510A € 209,90
En dat lijkt me ook niet de bedoeling :P

Is trouwens wel erg veel :/ 19V met 7,9A
Wat zit voor batterij in je laptop dan :s Of loopt die laptop op batterij gewoon stuk minder snel?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:41
LiquidSilver schreef op 03 July 2003 @ 00:16:
[...]

hmm, heb ff gekeken, moest laatst ook 'n adapter hebben, maar die hebben dus ook niks met zo'n hoog Voltage en Amperage.

Enige dat kan is een

[...]

En dat lijkt me ook niet de bedoeling :P

Is trouwens wel erg veel :/ 19V met 7,9A
Wat zit voor batterij in je laptop dan :s Of loopt die laptop op batterij gewoon stuk minder snel?
Dé hint van de dag is speedsteptm Dat zorgt ervoor dat ie langzamer loopt op batterijen om zo langer ermee te doen.
Maar ik denk dat je het anders eens bij medion duitsland of gewoon de aldi zelf moet proberen?

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

artijn schreef op 02 July 2003 @ 22:09:
Ik wil voor de meest recente aldi laptop (2.6 Ghz) een extra voeding (netadaptor) kopen.
Maar de leverancier/importeur wil deze niet verkopen. Heeft iemand een idee ???
lekkere service....

((...) hier stond iets onaardigs over supermarkten die computers verkopen)

zal wel met diefstalgevoeligheid te maken hebben,
maar als je een kassabon kan tonen moet het toch geen probleem zijn?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 22:25

Klippy

Still Game

cryforhelp schreef op 03 July 2003 @ 00:22:
[...]

Dé hint van de dag is speedsteptm Dat zorgt ervoor dat ie langzamer loopt op batterijen om zo langer ermee te doen.
Maar ik denk dat je het anders eens bij medion duitsland of gewoon de aldi zelf moet proberen?
Ja dat snap ik, maar als hij op netstroom 19V@7,9A gebruikt om volledig te werken is het verschil op batterij toch wel wat groter dan normaal, omdat je dat denk ik nooit uit een batterij kan halen. Met andere laptops ook niet, maar dit verschil lijkt groter :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Ik denk dat je wel zo'n adapter kunt gebruiken hoor, maar een mailtje naar hen is natuurlijk ook niet weg. Op mijn adapter staat ook 14V - 5 ampére, maar dat ding wordt handwarm dus daar kan gewoon geen 70 watt doorheen gaan.
Pagina: 1