Ik heb net een NEC ND1100 gekocht bij Norrod en wil met INCD data op een DVD+RW zetten.
Elke keer op verschillende momenten kapt ie er mee. Soms pas op 90%.
Als dit gebeurt moet ik de pc hard uitzetten want de brander houdt dan alles vast. Als je my computer sluit dan knapt explorer er uit enzo.
Hoe kan het zijn dat ie steeds vastloopt op het branden ? Ik heb DMA modus aanstaan etc.
Ik weet me geen raad op dit moment.
Update: Ik heb nu net wéér een nieuwe rewritable gepakt en hij loopt wéér vast.
Geld terug eisen of wat moet ik ???
Edit 2: Ik heb nu met Nero Express gefikt en daar is het net wél mee gelukt. Kan ook toeval zijn hoor. Maar ik heb wel meteen INCD 4 geinstalleerd, vers van TNET maar bij de brander zat versie 3 punt nogwat.
Ondersteund deze dvd writer de INCD 4 niet ofzo?
Edit 3: Ik heb zojuist incd 4 er af gegooit en de versie 3.5 nogwat van de originele cd geïnstalleerd en de eerste kopieslag van 3 gig is al goed gegaan.
Waarom zou hij het op 4 niet doen?? Misschien is dit ook wel toeval. Ik hou jullie op de hoogte.....
Elke keer op verschillende momenten kapt ie er mee. Soms pas op 90%.
Als dit gebeurt moet ik de pc hard uitzetten want de brander houdt dan alles vast. Als je my computer sluit dan knapt explorer er uit enzo.
Hoe kan het zijn dat ie steeds vastloopt op het branden ? Ik heb DMA modus aanstaan etc.
Ik weet me geen raad op dit moment.
Update: Ik heb nu net wéér een nieuwe rewritable gepakt en hij loopt wéér vast.
Geld terug eisen of wat moet ik ???
Edit 2: Ik heb nu met Nero Express gefikt en daar is het net wél mee gelukt. Kan ook toeval zijn hoor. Maar ik heb wel meteen INCD 4 geinstalleerd, vers van TNET maar bij de brander zat versie 3 punt nogwat.
Ondersteund deze dvd writer de INCD 4 niet ofzo?
Edit 3: Ik heb zojuist incd 4 er af gegooit en de versie 3.5 nogwat van de originele cd geïnstalleerd en de eerste kopieslag van 3 gig is al goed gegaan.
Waarom zou hij het op 4 niet doen?? Misschien is dit ook wel toeval. Ik hou jullie op de hoogte.....
[ Voor 47% gewijzigd door Fairy op 02-07-2003 23:34 ]