Toon posts:

Clone-CD werkt niet [XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ik wilde vandaag wat branden met Clone-CD, het is een .CCD file, maar Clone-CD dacht daar anders over dan ik. Ik heb een LITE-ON brander 48x, en met nero wilt hij best branden maar met Clone-CD niet. Ik krijg alleen een berichtje, een vrouwe stem, met het bericht: "Oh No....!" En daarna: "Branden naar LITE-ON is mislukt..." Die melding is het enige wat ik krijg, maar hij wil wel branden met Nero! Hij gaat ook niet knipperen bij Clone-CD, het lampje brandt niet van de LITE-ON brander. Iemand een idee?

Verwijderd

Wat staat er precies in je CloneCD log?
Misschien gebruik je slechte media of is die te klein.

Verwijderd

Misschien staat er iets verkeerd in die .ccd file, of misschien wil hij te snel gaan branden.. :?

Verwijderd

Gebruik je wel een recente versie van CloneCD?
M.a.w. wordt je brander goed gedetecteerd?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 17:10
En anders de support van Elby gebruiken.

No production networks were harmed during this posting

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• AJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 21:12

AJ

clone-cd combineert niet fijn met Nero; Nero eraf****ren of op een andere partitie installeren, dat gaat perfect. Clone-cd adviseert te fikken met Feurio.

Verwijderd

Wazig? Waarom niet gewoon fikken met cloneCD? Die virtual schijf is echt handig, gewoon daarom zetten wat je wilt branden, fikken, kloar.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 17:10
Waarom combineert CloneCD niet met Nero??? No problemo hier.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

AJ schreef op 03 juli 2003 @ 22:51:
clone-cd combineert niet fijn met Nero; Nero eraf****ren of op een andere partitie installeren, dat gaat perfect. Clone-cd adviseert te fikken met Feurio.
Ik gebruik hier 6 verschillende brandproggies, die allemaal op dezelfde partitie staan en ik heb met geen één problemen.
CloneCD brandt trouwens zelf en niet met Feurio.

Beetje wazige uitspraak van je :/
Pagina: 1