Groene Kleur/Vloed door scherm!

Pagina: 1
Acties:

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Topicstarter
Geachte mede tweakers,

Ik stuit laatst op een probleem die eigenlijk heel raar is. Als ik bv op dit forum browse en dan naar een stukje wit kijk dan wordt het groen! Op het begin dacht ik bij mijzelf, ligt aan mij (was al laat).

Maar, ik zie het nu ook weer, terwijl het helemaal niet zo laat is. Ik heb dit probleem eerder gehad met mijn TNT 2 die "stuk" zou moeten zijn.

Die kaart draait gewoon nog goed en aan mijn monitor ligt het ook niet. Heb nu een andere videokaart erin gepropt en het probleem lijkt verdwenen te zijn.

Suggesties?

Videokaart brak of toch een ander probleem?

Bedankt voor het lezen/replyen ;)

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 16-07 14:52
Pinnetjes van de videokaart niet/niet goed aangesloten? Daardoor van een deel van het rgb spectrum (soms) weg....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• vanke014

vanke014

Topicstarter
Ik heb de kaart stevig aangedrukt, dus ik zou eigenlijk niet weten wat er nou aan de hand is. Ook de kabel van de monitor stevig aangedrukt.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
toevallig een andere pc staan ? daar de monitor even op testen. en wat bedoel je precies met groen worden ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• vanke014

vanke014

Topicstarter
Als je naar het scherm kijkt en dan opeens wordt het beeld gewoon groen. Dan wordt het groen, dan donkerwit en daarna terug naar wit!

Verwijderd

maak eens een screenshot als het lukt want dat zou wat makkelijker zijn om te constanteren wat er aan de hand is.

• ixl85
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:06:
maak eens een screenshot als het lukt want dat zou wat makkelijker zijn om te constanteren wat er aan de hand is.
screenshot?
dan krijg je gewoon het normale beeld, want de gegevens die hij krijgt (de site dus) veranderd niet, alleen locaal zijn vidkaart,
dus moet je ff een digicam pakken :)

Verwijderd

sinds waarneer bestaat donker wit?

laat dan lekker die andere kaart er in of koop iets beter als een tnt 2 :P

• vanke014

vanke014

Topicstarter
Ik heb het al opgelost, ik ben naar computerland gegaan en de kaart in de RMA gegooid...meteen een nieuwe :D

/mod -> mag op slot ;)
Pagina: 1