Toon posts:

Colin Mcrea 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb colin Mcrea 3 gekocht.
nu heb ik het spel op mijn pc gezet en wil hij het mooi niet doen.
Ik krijg het witte begin scherm en dan gebeurt er niets meer.
wat is er aan de hand.
windows XP pro
intel pentium 4 2,2 gig
interen geheugen 768 mb
asus ti 4600

wat kan het probleem zijn??

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Volgens mij moet je je vsync uitzetten, verder hoort dit topic bij de Problemen te staan :)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry ik zag het te laat.
Maar ik gaat het proberen in ieder geval bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Maak niet uit of het aan staat of niet.
Hij wil gewoon niet als ik CTRL ALT DEL indruk dan ziet ik wel dat hij Actief is maar daar hou het ook mee op ook.
Ik hoop dat ondanks mijn bericht fout staat er toch mensen zijn die mij willen helpen.

Verwijderd

http://community.codemast...post&sortorder=descending

Op deze link staan de resultaten als je zoekt op 'white screen' maar je kunt ook ff zoeken op algemene forum daar.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
ace codec pro pack installeren (google)
en als dat nog niet werkt, daarna weer verwijderen. dan zijn al je gare codecs weg

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Deze moet denk ik in het problemen topic ;)

Verwijderd

probeer eens nieuwere detonator drivers van nvidia(.com) welke versie heb je nu eigenlijk :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gaat vanavond deze tips eens proberen.
Zo eerst even werken.
Die Ace mega codecs pack pro die heb ik wel op mijn pc staan dus die moet ik weer verweideren.?
nou dat gaat ik dan strakkies even doen.
detonator drivers van nvidia heb ik ook die is 4410 volgens mij de meest recente.

Verwijderd

http://download.guru3d.co...ion=license&id=1&file=632

dit is nl detonator 44.65 voor 2000/xp

probeer het zal ik zeggen :)

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nou al deze oplossing werken hier iig niet na installeren van dat ene codecpack en het daarna weer te unistallen doet ie nog minder en krijg ik niet eens meer te zijn cm3 en dan codemasters intro en daarna witte scherm press return dus nu doet ie helemaal niks meer :(

Verwijderd

probeer alles op low quality te zetten je probeert waarschijnlijk UK te racen ook al niet probeer maar het werkt
andere mappen werken wel maar in UK zit een bug word opgelost in volgende patch afaik

goodluck

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het eens geprobeerd
Ik heb die nieuwe nvidia drivers gedownd en er opgezet mog nog niks uit maken.
Heb ik ACE media codecs verwijdert toen ging het spel het eindelijk doen.
Maar als ik nu een filmpie wil kijken krijg ik alleen geluid maar geen beeld wat moet ik nu.
gaat nu die nieuwe ACE downen die er op zeten kijken wat die dan gaat doen jullie horen het.

• Tommilio
Nou bij mij kan ik dus nog niets instellen van beeld dus ik kom er gewoon simpelweg niet eens in heb geen codecs geinstalleerd en met doet ie het ook niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de nieuwe Ace media codecs er op en hij werkt gelukig nog steeds.
Kan nu weer films kijken en gamen!!!!!!.

• Tommilio
hihihi hij doet het hier nu eindelijk ik was dus vergeten de nieuwe versie van windows media speler 9.0 te installeren hoe dom jah ik weet het effe kijken of ie een beetje draait :)

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 15:39
Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 17:24:
Nou ik heb de nieuwe Ace media codecs er op en hij werkt gelukig nog steeds.
Kan nu weer films kijken en gamen!!!!!!.
de vraag is alleen voor hoelang met die Ace codec pack, die codecs gaan elkaar lekker lopen fucken maar daar kom je vanzelf wel achter (DVD doet raar, geen geluid meer in games, bsod met rare codecs....etc
8)7

• Tommilio
Hmm na even gespeeld te hebben valt me op dat ie om de zoveel tijd crasht om een of andere duistere reden dan gaat alles tikje slomer dus ik ga weer verder zoeken naar een oplossing :)

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 15:39
Ik val in herhaling:

Eerst laatste drivers downloaden, daarna hardware acceleratie op low zetten

Ga naar je Configuratiescherm, ga hier naar Geluiden en audioapparaten, daar aangekomen ga je naar het tabje Audio, klik daar in het vakje van Afspelen van geluid op Geavanceerd.... Ga hier dan naar het tabje Prestaties en zet vervolgens daar de Hardwareversnelling op Basisversnelling.

nu nog wachten op de 1e patch
Pagina: 1