Hallo, we zitten nu thuis op moment met een 100 mbit netwerk met UTP kabels, maar aangezien de lengte van de kabels nog al lang is en er nog al wat verbindingsstukken inzitten, is de snelheid en stabiliteit niet om naar huis te schrijven. Ook is het de bedoeling dat de PC van mijn zusje op het netwerk komt. Nu is mijn vraag: Wat is de goedkoopste oplossing om 3 computers draadloos te verbinden?
Beschikbare poorten : Rj-45 in elke computer en USB(daar heb je toch ook draadloze netwerk-dingen in?) in elke computer.
De snelheid is niet echt zeer belangerijk, als het maar genoeg is om internet te delen. 200kilobyte/sec 1,6 Mbit is dus al voldoende. ik heb al even gezocht maar nog niet echt wat gevonden. Wie weet een makkelijke en zo goedkoop mogelijke oplossing?
Beschikbare poorten : Rj-45 in elke computer en USB(daar heb je toch ook draadloze netwerk-dingen in?) in elke computer.
De snelheid is niet echt zeer belangerijk, als het maar genoeg is om internet te delen. 200kilobyte/sec 1,6 Mbit is dus al voldoende. ik heb al even gezocht maar nog niet echt wat gevonden. Wie weet een makkelijke en zo goedkoop mogelijke oplossing?