Toon posts:

Ramp... 4000 MP3's weg! Hoe terug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg overmorgen een nieuwe HDD.

E: (20 GB) was mijn backup schijf van me MP3z
D: (20 GB) was mijn MP3 map waar ik alle nieuwe bestanden in plaatste en vanuit af speelde.

Ik wou E: verwijderen om een nieuwe backup te maken, maar ik heb per ongeluk D: met shift + del verwijderd...

Hoe krijg ik mijn data terug zonder corruptie???

Ik heb Get Data Back geprobeerd maar die vind alleen maar mappen zoals recycler en norton protected files, maar mijn muziek map niet :(

En Fast File Undelete vindt wel wat mp3's maar veel mappen hebben een andere naam gekregen en zijn incompleet?

Heeft iemand de gouden tip voor mij?....

Verwijderd

In elk geval niets meer naar die schijf schrijven en toch nog maar wat undelete programma's proberen denk ik. Ik heb zelf hele goede ervaringen met easy recovery.

Wat voor file system is het trouwens?
NTFS, fat32, ... ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 21:24 ]

Verwijderd

Easy recovery kan het zeker. Maar het is ook heel erg belangrijk totaal niets meer naar je D schijf te schrijven.
Dus installeer zo'n prg op je C:\ schijf

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Ik haal altijd alles terug (bij anderen dan) met recover4all

www.recover4all.com

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ga die 2 proberen ik heb er nog niks overheen geschreven gelukkig...

Music... I want it back.... :'(

Verwijderd

OM Faq: Hoe krijg ik verloren gaande data terug? : R-Studio, GetDataBack, Easy Recovery en Lost & Found etc

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 21:31 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Dit moet echt zeker weten gaan lukken met de programma's die hierboven vermeld staan, maar idd als je er niks overheen geschreven hebt ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Topicstarter
domme vraag misschien maar ik heb geen 18 GB meer om alles te recoveren, kan ik het recoveren op dezelfde schijf waar ik het vandaan haal? nee zeker?

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 22:27:
domme vraag misschien maar ik heb geen 18 GB meer om alles te recoveren, kan ik het recoveren op dezelfde schijf waar ik het vandaan haal? nee zeker?
Waarschijnlijk wel. Op de schijf waar de bestanden stonden (staan eigenlijk) wordt alleen hun FAT toewijzing weer rechtgezet. Toen ik dit voor het laatst deed verloor je daar nog de 1e letter van de (8 letterige) bestandsnaam mee.
Nouja, liever verkeerde mapnamen dan helemaal geen mp3.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik NTFS met easy recovery zie ik alle bestanden, ik heb nog een schijf waar een backup op staat met 3600 bestanden, ik heb geen zin om die backup te verwijderen en het risico te lopen dat ik helemaal niks over hou :(

Ik probeer mijn C-schijf zo klein mogelijk te maken ik heb daar nu 13 GB vrij

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Ik kan je GetDataBack adviseren. Ik heb mijn hd wel eens perongelijk gequikformat. Ik snap het nog steeds niet hoe het kan dat ik hem geformat. Maar gelukkig heb ik er alles mee terug gekregen. Toen ben ik ga experimenteren. Hij kreeg ook dingen terug die gedelete hebt.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Met shift delete een schijf verwijderen? Dat kan niet eens toch :?

Heb je hem met disk manager verwijderd :?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 23:59

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Fairy schreef op 02 July 2003 @ 22:52:
Met shift delete een schijf verwijderen? Dat kan niet eens toch :?

Heb je hem met disk manager verwijderd :?
Hij zal de inhoud van zijn schijf bedoelen :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
ja al mijn muziek stond in de map "muziek" op de d-schijf.

ik heb intussen behoorlijk wat tegug gekregen, ik denk dat ik alles trug krijg gelukkig!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03 02:04
Wel typisch dat wij 'Hollanders' dit een ramp noemen, terwijl wij geen idee hebben van wat echt een ramp is. En dan zijn waarschijnlijk de mp3'tjes nog eens illegaal ook. Stelletje Materialisten dat we zijn! (heb net Yoep speelt Yoep nog eens gekeken (oudejaarsconference 2002) ;) :P

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
ok nu baal ik echt, recoveren is gelukt vannacht maar nu ik wakker ben hoor ik een hele vage piep/zoem, vrijwel constant uit mijn backup 20 GB IBM komen..., hij werkt nog wel maar aan de log kan ik zie dat hij vannacht problemen heeft gehad met het schrijven naar die schijf.... Kan ik hier nog iets aan doen of gaat ie dood? :S :(

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-03 14:39

nexhil

BAM!

zet alles opcd, en format die disc gewoon ff

en daarna gewoon terug zetten

het worden wel veel cd's trouwens

[ Voor 45% gewijzigd door nexhil op 03-07-2003 08:56 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:28
Ik gebruik altijd finalData. Werkt goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou het toch nog even laten weten dat ik alles heb kunnen recoveren naar mijn nieuwe Maxtor 80 GB, 7200 RPM, 8 MB Cache :D

Bedankt voor jullie hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 21:00 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
My-life schreef op 03 July 2003 @ 11:15:
Ik gebruik altijd finalData. Werkt goed.
Dat klinkt of als je het vaker data "kwijt" hebt.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Pagina: 1