slotje of ff wachten en verhuizen naar OF

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
gathering.tweakers.net/showtopic/77816/1
Om te voorkomen dat er alleen (terechte) onzin reacties komen, kan deze imo wel dicht. De vraag is beantwoord...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sjeeez, ga je hier al om zeuren?! Sjj

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Mwoah, kan me er wel wat bij voorstellen, om te voorkomen dat de ander Fora ook een nogal hoog "Onzin Forum" gehalte krijgen.

De eerste twee reakties die hij krijgt, hadden er net zo goed niet kunnen staan.

Als je niet te zeggen hebt, doe dat dan ook niet.

Aannames zijn fataal.

• saviour
  • Niet online
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen maar dit is nou eenmaal een "niet al te serieus" forum Thank God

en nu met dat OF gezeik valt iedereen al over de kleinste dingetjes en rent iedereen meteen naar Lieve Adjes...

Net als laatst zon topic:

Een en al geflame (geloof ik)

Over een topic waarin alleen verteld werd dat de Mac zuigt geloof ik, (was iig nix aan de hand)

Daar erger ik me duzz kapot aan... :(

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
saviour, als er voor de tichtste keer om hetzelfde gevraagd word kan je verwachten dat er steeds minder serieus op gereageerd word (zoals te zien is in de topic). Ik draag een "oplossing" aan waar hansel iets mee kan.
Als er op een vraag alleen met loze kreten gereageerd word hoort dat imho niet meer in een serieus forum thuis. Ik ben het met je eens dat het wat zeikerig overkomt, dat is ook de bedoeling en ik hoop dat ik hier iets duidelijk mee maak. (Niet alleen dat ik een zeikerd ben hoop ik ;))

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• saviour
  • Niet online
Op maandag 27 november 2000 16:21 schreef botoo het volgende:
(Niet alleen dat ik een zeikerd ben hoop ik ;))
Nee hoor, je blijft nog wel een schatje :*) ;);)
Pagina: 1