Film downloaden en op dvd branden mogenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:52

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Ik heb hier totaal (nog) geen verstand van.
Maar is het mogenlijk om een film te downloaden en dan op dvd te branden zodat ik hem op mijn stand-alone dvd speler kan afspelen?
Wat heb ik daar voor nodig en wat voor files moet ik dan downen (extensie)?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sigh....

Cr*ck...tuurlijk is het mogelijk om een filmp op DVD te branden!

Maar een film van internet...klinkt illegaal...tweakers.net houdt niet van illegaal!

Seekst and thy shalt find!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Volgens mij zijn dat .vob files, maarja die zijn dan een paar gig groot, en kan je niet zomaar aan komen (mag ook eigenlijk niet ;))

Naja en dan een DVD brander hè, + of -, hangt van je DVD speler af wat voor DVD brander je moet moet kopen. Pioneer shit is meestal - de rest +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelt hij eerder divx films. Als je die op dvd brandt kun je ze volgens mij niet op je standalone dvd speler afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan wel : omzetten naar svcd...www.doom9.net voor meer info en die op je dvd branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

SVCD...dat is waar..dat is zeker mogelijk!

Het is niet de volledige DVD kwaliteit maar aangezien DivX films ook niet de volledige DVD kwaliteit zijn zal er weinig "verlies" zijn!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-07 19:54
SVCD en DVDr kun je branden met je DVD brander en dan spelen in een DVD speler als die dvd speler natuurlijk die cd's ondersteund
SVCD bestandsformaat = .mpeg
DVDr bestandsformaat = .IMG meestal (nero image) soms ook cue/bin

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuut op 02-07-2003 21:07 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 20:55:
Volgens mij bedoelt hij eerder divx films. Als je die op dvd brandt kun je ze volgens mij niet op je standalone dvd speler afspelen.
Van DivX --> DVD is ook mogelijk hierdoor heb jij bijna geen kwaliteits verlies dan DivX naar SVCD probeer deze website eens:
http://www.sectie.be/divx2dvdr/hoe.htm

Hier staat een beschrijving hoe je een DivX naar DVD omzet suc6

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16
Sluuut schreef op 02 July 2003 @ 20:59:
SVCD en DVDr kun je branden met je DVD brander en dan spelen in een DVD speler als die dvd speler natuurlijk die cd's ondersteund
SVCD bestandsformaat = .Avi
DVDr bestandsformaat = .IMG meestal (nero image) soms ook cue/bin
ahum ? SVCD is nogaltijd MPEG en Divx = avi

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avi of mpg dat zegt geen bal, je extentie is niet gekoppeld aan het werkelijke formaat. Je kan ze ook .poep noemen. Verder is een DVDr formaat geen .IMG. Das gewoon de extentie van een image en kan ook een image zijn van een normale cd. En cue/bin zijn gewoon het zelfde alleen dat het formaat van CDRWIN. Even zaken op een rijtje. Een divx kan je op DVD branden (wel een stuk of 6 op 1 dvd) maar die kan je dan alleen in je DVD speler in je computer afspelen. Je kan DIVX omzetten naar gewone movie DVD formaat (met .VOB files etc) of je kan um omzetten naar VCD. Het lijkt mij beter dat je voor de VCD kiest en gewoon op gewone CD's brand aangezien DVD's best duur zijn en bijna alle DVD spelers ook VCD kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 08:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik wil je hiervoor toch verwijzen naar de bekende sites als doom9 en dvdrhelp.com (zie de FAQ), daar staan alle mogelijke conversieguides helemaal uitgelegd. Succes en volgende keer gelieve eerst eens in de FAQ te kijken voor je een topic opent.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.