Reply gewist ivm 'onnodig'

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Kees in "data overzetten via netwerkkabel"

Ik heb wel inhoudelijk gereageerd, om de TS te helpen. Helaas is ook mijn reply als 'overbodig' verwijderd. Beetje jammer. Nu begrijp ik dat TS een compleet verkeerd forum heeft gekozen, en met de search binnen de minuut het juiste antwoord zou hebben gehad, toch heb ik geprobeerd hem te helpen, dit door uit te leggen waarom het niet werkt.

Om mijn reply daarom te vergelijken met replys als "met een hamer past alles" of "UTFS" vind ik niet gepast.

Is er bewust voor gekozen inhoudelijke replys te verwijderen om TS aan te sporen search te gebruiken? of betreft het hier gewoon een (slordigheids) fout?

Was verplaatsen naar ander forum trouwens geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik denk dat Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! hier wel op van toepassing is, aangezien dit een probleem rond weghalen/sluiten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 00:24
Dat denk ik ook, dit is een persoonlijk probleem tussen WieMie en Kees.

Eventjes mailen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
WieMie schreef op 02 July 2003 @ 20:26:
Kees in "data overzetten via netwerkkabel"

of betreft het hier gewoon een (slordigheids) fout?
Slordigheids foutje, had jouw reply al niet meer doorgelezen omdat er zoveel crap erin stond.
Was verplaatsen naar ander forum trouwens geen optie?
jah, was mogelijk geweest, niet gedaan omdat 'men' (de offtopic reply posters) het niet eens op zouden merken, en de topicstarter begrijpt nu weer iets meer van GoT (namelijk welke fora hij iets in moet zetten ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.