Toon posts:

Motogp 2 probs

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van Motogp2 vind ik nogal wat problemen.
Het laden van het spel duurt eindeloos (letterlijk) lang. Pas nadat ik mijn pc, tijdens het laden, in slaapstand heb gezet en weer heb opgestart, is het laden voltooid.
Het spel reageert vervolgens zeeer traag en vertoont enrom veel schokken.
De systeem req. staan niet op de site :S, kan dus niet nagaan of mijn pc te traag is, wat me lijkt van niet.
De specs

amd 1200 tb
256 ddr ram
9500 pro ...

Ik heb het spel al meerdere malen geinstalleerd, gereboot ofcourse en ook de nieuwste drivers beschik ik. Op de site van motogp waren ook geen patches te vinden. Zijn er een van de problemen bekend ??

Verwijderd

Klinkt als een probleem dat je RAM geheugen vol zit. Draai je veel achtergrond progs? Heb je al eens met Ad-Aware op spyware gescant?

Verwijderd

Topicstarter
haha dat zou idd heel goed kunnen, ik zal tweak xp eens usen. (ook al staat i mijn winbar maar 87/256 mb gebruikt). Andere games als vice city doen het overigens perfect.
Misschien weer een algemeen radeon prbleem >>

edit:// het ram kan het niet zijn, nah een grondige schoonmaak van spy ware, achtergrond progjes en optimied bij tweakers xp heb ik nog steeds dezelfde problemen.

(en ik speel het spel in de allerlaagste res. etc)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 20:32 ]

Verwijderd

heb je dat probleem alleen bij dat spel? Dan zou ik als ik jouw was hem even opnieuw installeren, als hij het dan niet doet de nieuwste patch downloaden. Try it...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 01:20:
heb je dat probleem alleen bij dat spel? Dan zou ik als ik jouw was hem even opnieuw installeren, als hij het dan niet doet de nieuwste patch downloaden. Try it...
als je mijn post hierboven iets beter gelezen had ...
Andere games als vice city doen het overigens perfect
Ik heb die problemen idd alleen bij dit spel.

En zoals ik al in mijn openingspost zette, heb ik de game al meerdere malen geinstalleerd en patches kon ik niet vinden.
Ik heb het spel al meerdere malen geinstalleerd, gereboot ofcourse en ook de nieuwste drivers beschik ik. Op de site van motogp waren ook geen patches te vinden. Zijn er een van de problemen bekend ??

Verwijderd

En je hebt het orginele spel? kan natuurlijk ook een foutje zitten in het branden...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 16:16:
En je hebt het orginele spel? kan natuurlijk ook een foutje zitten in het branden...
eumm :X ik heb een back up gemaakt, van het spel dat bij een vriend van me wel doet. Maar een fout in het branden, zou die kans nu erg groot zijn ?

Verwijderd

Heb je de laatste Catalyst drivers al? Het lijkt me eigenlijk niet een driverprobleem, maar je kunt het altijd proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Toch wel, na het instaleren van de nieuwe control panel drivers deed hij het. Dit topic kan wat mij betreft dus op slot ..

Verwijderd

Ik heb ook al problemen met dit spel. Start gewoon op en als ik dan opeens op enter druk, zoals gevraagt, dan sluit motoGP2 af...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

dJ-Zcore: In SPV krijgt ieder probleem z'n eigen topic, dus als jouw probleem niets met het prebleem van de topicstarter te maken heeft is het beter om een nieuw topic te openen in plaats van een oud topic te kicken...
En daar komt nog bij dat je te weinig (lees: geen) informatie geeft, voordat je een topic opent, lees Lees dit voor je een topic opent/een reply post! even door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.