Toon posts:

Radeon gebruikers met problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht laat ik eens kijken hoeveel mensen er nu problemen hebben met radeon kaarten. Ik ben dan erg benieuwd naar problemen met artifacts of geheugen problemen.Ik hoop dat jullie ze hier posten en dat we het niet gaan hebben over opgekrikte kaartjes, want dat is vragen om problemen.Vermeld wel je config bij je probleem en misschien is er een verband te vinden.Ik zelf heb binnen 2 maanden nu een Club3d 9700 pro terug gebracht naar de winkel en vandaag mijn Gigabyte 9800 pro die nu ook artifacts en allemaal groene puntjes door mijn beeld zet. Beide kaarten deden het voor een week of 3 en toen ineens begon het gedonder. Ik heb nu 2 maal dezelfde problemen gehad en men is nu mijn moederbord en voeding aan het vernieuwen en dan maar weer kijken met een nieuwe (de 3de) videokaart.
Voor alle duidelijkheid, het systeem is gewoon standaard.

Chieftec Dragon Midi DX-01SL-DUW 340W Zilver/Window
Amd Xp2600
CPU Glacialtech Igloo 2320 Socket A/370
Msi kt4v (Word 3Asus A7N8X nForce2 Socket A U133 Sound/LAN DC-DDR33 )
2x DDR 512 MB PC2700 A-Merk
Soundblaster Live! Player 5.1 OEM PCI
DVD Pioneer 16x40x IDE OEM
DVD Pioneer A05 brander

Verwijderd

Got-search: Radeon probleem: 2085 resultaten.

Wil je een Radeon Faq schrijven? Ik snap het doel niet helemaal :?
Mijn eigen ervaringen: Verwijderd in "ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) -"

paar vraagjes in ieder geval: is je systeem geaard, temperaturen in orde en installeer je de kaartjes wel volgens de ESD richtlijnen?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 20:11 ]

Verwijderd

Je moet gewoon proberen GoT en het Radeon topic een beetje in de gaten te houden. En als alle mensen hier hun problemen melden heb je ook niks aan.

Verwijderd

Topicstarter
Word door computerland in mekaar gezet, dus die zullen de ESD normen wel serieus nemen.Temp MB 34 en proc 50 graden bij normaal gebruik. Stekker zit in een geaarde kontakt doos. Ik wilde hier eigenlijk alleen mensen zien te krijgen met dezelfde problemen , omdat in die topics het dan weer ineens gaat over problemen die te maken hebben met een Bijv: radeon 9500 die omgeturnd is naar een 9700. Ik begon er ook over omdat er nog steeds geen duidelijke oplossing is en er toch heel veel mensen (denk ik ) last van hebben.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie replies euss en Masera. Overbodig topic :)

Dit topic is gesloten.