Toon posts:

MSN 5+6 loggen niet in, Msn 4 wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Sinds gisteren wil mijn MSN Messenger 6 beta niet meer inloggen. MSN6 verwijderd en er MSN Messenger 5 opgezet, zelfde probleem. De foutmelding is als volgt: het aamelden bij .Net messenger service is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer het later opnieuw. Probeer ik het met Windows Messenger 4.7 dan kan ik zonder problemen inloggen. Vreemd is ook als ik een .Net passport opnieuw wil toevoegen, dat hij niet verder gaat nadat ik mijn emailadres en wachtwoord hebt ingevoerd. Hij gaat dan wel de gegevens controleren, maar dan staat er in het rood op de volgende pagina het volgende: Typ je emailadres en wachtwoord voor Passport. terwijl ik die zojuist al heb ingevoerd.....
Probeer ik met MSN Messenger 6 op mijn laptop in te loggen, dan gaat dat gewoon goed. Het ligt dus ergens aan mijn PC.
Overigens draai ik met windows XP SP1 achter een sitecom DC202 router, waar ook mijn laptop op aangesloten staat.

Wie kan mij helpen aub????

groeten,

Steef

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 19:30:
Goededag,

Sinds gisteren wil mijn MSN Messenger 6 beta niet meer inloggen. MSN6 verwijderd en er MSN Messenger 5 opgezet, zelfde probleem. De foutmelding is als volgt: het aamelden bij .Net messenger service is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer het later opnieuw. Probeer ik het met Windows Messenger 4.7 dan kan ik zonder problemen inloggen. Vreemd is ook als ik een .Net passport opnieuw wil toevoegen, dat hij niet verder gaat nadat ik mijn emailadres en wachtwoord hebt ingevoerd. Hij gaat dan wel de gegevens controleren, maar dan staat er in het rood op de volgende pagina het volgende: Typ je emailadres en wachtwoord voor Passport. terwijl ik die zojuist al heb ingevoerd.....
Probeer ik met MSN Messenger 6 op mijn laptop in te loggen, dan gaat dat gewoon goed. Het ligt dus ergens aan mijn PC.
Overigens draai ik met windows XP SP1 achter een sitecom DC202 router, waar ook mijn laptop op aangesloten staat.

Wie kan mij helpen aub????

groeten,

Steef
Volgens mij zijn de servers daaro beetje overbelast.
Kreeg net een server to busy melding toen ik via webmail mail wou lezen,
nadat ik er achter kwam dat ik via outlook express geen connectie meer kreeg...
Ik kan me iig nog wel aanmelden, ook met msn 4.7

EDIT : Hiero werkt alles weer...

Verwijderd

had er net ook last van nu werkt het weer

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
had ik gisteravond ook last van... op mijn andere e-mail account werkte alles wel maar goed ik dus een hele tijd opnieuw geprobeerd met inloggen totdat het lukte...
alleen toen stond ik voor iedereen off-line :s :S kon wel met ze praten, nu is alles weer in oorde

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
http://messenger.msn.nl/support/status.asp

daar kun je dus zien dat er _op dit moment_ kleine storingen zijn bij de messager service

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
jaja werkt goed had ik gisteren gemerkt Alle systemen draaien stond er toen :S , owjah met trillian lukte het me toen ook nie
Pagina: 1