Ik speel al een geruime tijd Return To Castle Wolfenstein: Enemy Terrirory. Maar nu sinds een paar dagen heb ik steeds een ping van 999 (max. wat hij kan aangeven). Ik heb niets aan de instellingen verandert. Bij andere games die ik online speel heb ik dat niet (UT, Quake 3, Tactical Ops). Als ik de instellingen op z`n laagst zet en alle andere programma`s afsluit.. 0,0 resultaat. Ik heb een internet verbinding van 768 kb/s downstream en 256 upstream van Zonnet. En aan me pc kan het al helemaal niet liggen (p4 2,53 ghz ati radeon 9700 PRO). Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen?
Misschien dat dit iets is:
Als ik een server join staat er steeds dat het aantal snaps tussen de 20 en 40 moet liggen en er staat (=o) achter. Nu doe ik in de console /snaps to 30 en dan komt dat er dus weer te staan. Ik heb de patch gedownload (v1.1) en de game een keer opnieuw geinstaleerd maar mijn ping blijft nog steeds boven de 980
Misschien dat dit iets is:
Als ik een server join staat er steeds dat het aantal snaps tussen de 20 en 40 moet liggen en er staat (=o) achter. Nu doe ik in de console /snaps to 30 en dan komt dat er dus weer te staan. Ik heb de patch gedownload (v1.1) en de game een keer opnieuw geinstaleerd maar mijn ping blijft nog steeds boven de 980