Toon posts:

verbinding verbreekt als ik upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een adsl internet verbinding 768kbps. Downloaden enz gaat allemaal goed, maar als ik iets wil gaan uploaden, of iemand wil iets van mij downloaden bij kazaa, verbreekt mijn verbinding en moet ik mijn computer overnieuw opstarten. Dit is zwaar iritant en al helemaal met een webcam. Weten jullie hoe je dit kan oplossen. Alvast bedankt...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

misschien kunnen we iets bedenken als je iets duidelijker bent :o. Wat voor verbinding met internet heb je? Log je in via een USB modem of een speedtouch home? Of heb je een getweakte speedtouch home of een router?

Wat gebeurt er als je (indien je een inlog/VPN-inbelverbining) opnieuw probeert in te loggen zonder reboot?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een speedtouch USB modem. Als de verbinding is verbroken, en ik probeer hem opnieuw in te bellen, dan blijft hij hangen bij controleren van wachtwoord en gebruikersnaam. Ik kan dus pas weer een verbinding maken als ik overnieuw heb opgestart.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Al even een virusscanner overheen laten gaan, adware/spybot search&destroy? Om er zeker van te zijn dat het geen software is die iets verbreekt.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 20:36:
ik heb een speedtouch USB modem. Als de verbinding is verbroken, en ik probeer hem opnieuw in te bellen, dan blijft hij hangen bij controleren van wachtwoord en gebruikersnaam. Ik kan dus pas weer een verbinding maken als ik overnieuw heb opgestart.
en hij komt niet met een foutmelding? :? En als je je USB apparaat even lostrekt en 10sec loslaat en er dan weer inplugt? Lost dat het probleem op? En het verwijderen van de speedtouch software en opnieuw installeren daarvan weer?

Verwijderd

Topicstarter
nee komt geen foutmelding, het beeldje rechtsonder wat normaal groen is word dan oranje. overnieuw instaleren en updates enz helpen ook niet.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Neem eens contact met je provider of de KPN op, misschien is je modem gewoon niet helemaal lekker/kapot.
Heb je je verbinding in Kazaa wel correct ingesteld? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je, als je in Kazaa bijv. 1MBit uplink instelt, je verbinding inderdaad op zijn gat gaat.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 22:17:
nee komt geen foutmelding, het beeldje rechtsonder wat normaal groen is word dan oranje. overnieuw instaleren en updates enz helpen ook niet.
oke en wat doen de lampjes op je modem dan?

Verwijderd

Topicstarter
de lampjes op mijn modem gaan dan knipperen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bel de helpdesk van planet, dit schiet niet op. nummer is 033 4540100 :)

Pagina: 1