Toon posts:

Apache geeft alleen nog maar rode kruisjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn win2k bak draai ik Apache 2.0.45 icm PHP en MySql. Normaal nooit problemen gehad maar sinds gister zie ik geen plaatjes meer. Als ik naar de volledige url van het plaatje ga krijg hem gewoon te zien, maar als hij in een pagina staat niet meer. Nu zou je zeggen dat ik aan de config heb gezeten maar dat is dus absoluut niet zo.
Omdat ik vermoed dat er iets veranderd is wil ik er een 2e vag verschijnsel bij pakken. Gister ging ik mijn site updaten en tot 2x toe was vol automatisch de index.php gerenamed naar index2.php en er een blanke index.html bijgezet. Ik wist van niks maar volgens de logs had ik ze toch geupload :X.
Zou hier een verband kunnen bestaan, misschien ik een of andere worm heb die met bestanden zit te spelen of is het gewoon een probleem van apache apart?

Verwijderd

apache 2 deed ook raar bij mij met de nieuwste php en mysql

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb niet de nieuwste php en ook niet de nieuwste mysql ;) Het heeft zeker een half jaar lang probleemloos gewerkt en nu ineens heb ik problemen. Btw php 4.3.1 en MySql 3.23.49

Verwijderd

check ff op virussen...
copy paste de config.backup.inf naar config.inf ;)
dan moet alles het doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Een licht duwtje dan maar :) Ik heb op virussen gescand, geen virussen gevonden. En op mijn hele pc kan ik nergens config.inf vinden :S. Bedoel je toevallig httpd.conf?

Verwijderd

oops jep die;)
die vervangen door de backup(staat ook in de apache map ;))

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zijn de plaatjes gegenereerd door PHP ?
If not - zet de url van het plaatje eens in een statische pagina, hiermee kan je PHP dan uitsluiten.
Pagina: 1