Mxstream

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Topicstarter
Werkt dit een beetje ? Of zijn er nog veel problemen, en zo ja, wat voor problemen ? En voor hoelang zit je er minimaal aan vast ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb er op de HCC ff mee gespeelt en ik vond het ZUIGEN... Nog erger dan ik verwacht had na alle negatieve verhalen..
Was blij dat ik 's avonds weer fijn kon kabelen met @home en 250 kb/sec ;)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
ja, maar weet je wat het is ? hier is GEEN kabelinternet mogelijk :(:(:(:(:(:(:( |:(|:(|:(|:(|:(|:( :'(:'(:'(:'(:'(;(;(;(;(;(;(:r:r:r:r:r:r

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
kijk eens in de nieuwsgroepen op adsl.xs4all.nl. DAar kan je zien of er veel problemen zijn ed. MAar als je alleen adsl kan krijgen lijkt mij dat de keuze snel gemaakt is ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Op maandag 27 november 2000 15:14 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb er op de HCC ff mee gespeelt en ik vond het ZUIGEN... Nog erger dan ik verwacht had na alle negatieve verhalen..
Was blij dat ik 's avonds weer fijn kon kabelen met @home en 250 kb/sec ;)
Nou, fijn dat we dat weten zeg!

ADSL zuigt! Jongens neem GEEN ADSL!!!!!!
IceStorm heeft 10 minuten op de HCC adsl gebruikt en weet meteen dat het kut is.

Lekker representatief, ff gespeelt met 1 tijdelijke adsl connectie en dan trek je meteen de conclusie dat het zuigt.

Kom nou gvd eens met een paar goede redenen!

En als je alleen maar komt verkondigen dat jij wel met 250 k/sec kan downloaden, zeg dan niks...

En ja, ik heb wel adsl, bij Planet Internet. Na een start met de gebruikelijke kinderziektes zijn alle problemen nu over. Downloadsnelheid is altijd 55 k/sec (uiteraard wel met downloadmanager) en er zijn bij mij al 2 maanden geen problemen.

En het belangrijkste is: Ik ben tevreden. Niet omdat het perfect is, of omdat het het snelste is voor de laagste prijs, maar omdat ik weet dat het overgrote deel van Nederland nog met z'n 56k modem zit en niet eens de mogelijkheid heeft om over te stappen.

Zucht... :r

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Precies...:( ik heb ook ADSL en het bevalt me prima.. haal zo'n 40 kb gemiddeld. B-)

• IceStorm

IceStorm

Hee rustig man....

Ik zeg alleen maar dat ik het op de HCC zwaar vondt tegenvallen... Ik bedoel ze beloven dingen die ze helemaal niet waar maken.. DAT is wat ik zeg.

Voor de rest heb ik hier op GoT en T.net overwegend negatieve verhalen gehoord vandaar dat ik het zeg. Ik ben blij dat jij wel gewoon tevreden bent (geloof me als je gewoon altijd online kunt zijn en iig 20 kb haalt dan zou ik ook blij zijn ipv telefoon).

JT lijkt me volwassen genoeg om in mijn post te lezen dat dit MIJN mening is gebaseerd op verhalen en idd een testje van 10 minuten. En ik ben ook blij dat er mensen zijn die wel gewoon ASDL hebben en TEVREDEN zijn...

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ok, vooruit dan maar :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 27 november 2000 19:57 schreef Undertaker2 het volgende:
Ok, vooruit dan maar :)
Nou ok ;) Vergeven en vergeten ;)...

• basset
  • Laatst online: 19-08 13:20
Moet ik ook ff reageren hoor!

Ik heb het nu 3 dagen. 1 dag onder win98SE(had ik problemen met vertragingen om de 10 minuten, later weer onder ME geprobeerd en het loopt als een zonnetje. Pings in HL onder de 70 (misschien niet super dat weet ik niet, maar gaat vlug genoeg zo hoor, nooit meer vertragingen gehad) en downen met DAP gaat idd ook met ongeveer 55 kbyte/s.

Wellicht toeval, maar als iemand gaat bellen (1 keer gebeurt) gaat de verbinding ontzettend achteruit in snelheid) maar dit kan toeval zijn.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

I LOVE @HOME! :):):):)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Um, ik wil niet lullig zijn, maar daar heb ik nix aan, double-m....ik heb hier geen @home en ik vroeg om MxStream |:(|:(

Ecodan warmtepomp

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
* Config vindt ADSL ZWAAR roeleren

vergeleken met ISDN :r

Verwijderd

Het zuigt!
Werk op een helpdesk van een ISP en krijg heel vaak klachten over de verbinding/snelheid.

* Verbinding wordt verbroken
* Verkeerde routering
* Inlog procedure
* Slechte support
* Niet supersnel

Ik verkies mijn chello verbinding boven MXstream, of betaal me blauw aan Versapoint. Hun ADSL rocks!!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Noem dan ook even de provider vanwaar je de klachten krijgt.. want ze zijn niet allemaal bagger. :(

Verwijderd

Werk bij Euronet, en wij leveren geen bagger, wij leveren access :)

That's the difference met KPN!

* edit begint
Neuh.. je leest het verkeerd bovenstaande-poster-van-wie-ik-de-naam-kwijt-ben. Of ik schrijf het brak op: Wij op de helpdesk krijgen klachten over het inloggen bij MXstream, klanten kunnen niet verbinding omdat er weer eens wat fout is met KPN. Dat de verbinding wegvalt met KPN, dat er [hoeveel uur heb je?] get the drift?
* edit afgelopen

• KMK
  • Laatst online: 18-08 08:41

KMK

Op maandag 27 november 2000 19:18 schreef IceStorm het volgende:
Hee rustig man....

Ik zeg alleen maar dat ik het op de HCC zwaar vondt tegenvallen... Ik bedoel ze beloven dingen die ze helemaal niet waar maken.. DAT is wat ik zeg.

Voor de rest heb ik hier op GoT en T.net overwegend negatieve verhalen gehoord vandaar dat ik het zeg. Ik ben blij dat jij wel gewoon tevreden bent (geloof me als je gewoon altijd online kunt zijn en iig 20 kb haalt dan zou ik ook blij zijn ipv telefoon).

JT lijkt me volwassen genoeg om in mijn post te lezen dat dit MIJN mening is gebaseerd op verhalen en idd een testje van 10 minuten. En ik ben ook blij dat er mensen zijn die wel gewoon ASDL hebben en TEVREDEN zijn...
ONZIN!!!
Ik heb het al 4 maanden en het doet altijd wat ze beloven (iets dat ik bij Cistron nog niet zie gebeuren)
Ze beloven 56kB/sec en dan krijg je dAt ook..

Dus nite zijken het is geweldig en I love it
Hips..... mmm dat bier ook altijd

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• Yepaap
  • Laatst online: 04-09-2025
Leuk hoor al dat geneuzel over ADSL zuigt of niet. Weet je wat zuigt ? dat je vaak geen keus hebt. Of je blijft met je modem pielen met max 5KB/s of je neemt in dit geval ADSL. Meer keus heb je vaak niet (zoals ik). Nou dan is de keus niet zo moeilijk. Als ze dan ook op de HCC een aanbieding hebben gratis Ethernetmodem en nog 100 piek toe ben ik al dik tevreden!! YEEEEEEEEEE

Yepaap

Verwijderd

Kabel of geen kabel, zolang je maar kan Tweaken ;)

Ik woon in een boeregat, en daar werken ze nog met postduiven enzo...(elke zaterdag houden ze een wedstrijd wie de snelste duif-verbinding heeft :()

Dus Adsl gaat nog wel ff duren denk ik... :(

Verwijderd

Ik heb nu ruim een maand een Mxstream basisabbonnement met Planet als ISP en na wat aanloopproblemen moet ik zeggen dat het toch wel zeer goed bevalt.
Download is 55Kb gemiddeld.8-)

Verwijderd

[quote]Op donderdag 30 november 2000 00:37 schreef slakkie het volgende:
Werk bij Euronet, en wij leveren geen bagger, wij leveren access :)

That's the difference met KPN!

Laten we het commentaar over Euronet :(:( maar achterwegen laten in deze topic want dan zijn we voorlopig nog niet uitgepost,.................access zij je, maar dan vergeet je te melden hoe lang je daar op moet wachten :r

Wat ADSL betreft van mxstream, wij hebben het net aangevraagt bij xs4all en tot nu gaat het allemaal prima, binnen een week was alles verwerkt, ook bij de KPN

Verwijderd

hmmz.. ik heb dus een aanvraag gedaan bij Europret voor een extra adsl abbootje dus 1024 kb down en 256 up heeft iemand deze configuratie??

en wat zijn de gemiddelde snelheden?? zit nu op chello meestal rond de 100 kb (met DAP) en ik wil toch minimaal dezelfde speed hebben..

zit ik langzamer dan graag 100% uptime van mijn line want dan kan ik de sites die ik host laten betalen voor mijn diensten.

Tell me... please??

Verwijderd

Niemand nog??

heb een ander vraagie.. heeft iemand een aanlogscript voor mxstream (Euronet) voor linux?? (Suse 7.0)

spank you. :z

Verwijderd

heb op de HCC dagen ook ge ADSLt met HCC net. Dat ging lekker snel.

Verwijderd

Als reaktie op het verhaaltje dat ADSL zuigt,ik heb dit nu 4 weken en werkt perfect,snel en betrouwbaar.De gozer die liep af te geven op ADSL weet niet waar hij het over heeft.Wel is het zo dat als je een abonnement bij XS4All neemt je vreselijk lang moet wachten, ik zit zelf bij Planet en had dit binnen 2wejken,inclusief aanvraag,terwijl een maatje al 6weken aan het wachten is bij XS4all.
Pagina: 1