For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Het verhaal klopt. Overstappen is geen oplossing, want elke provider heeft het. Is het niet het ene buitenlandse netwerk waarmee geen overeenkomst voor aflevering van sms verkeer is, dan is het wel het andere. Ik denk zelfs dat je bij Vodafone nog redelijk goed zit wat betreft het aantal buitenlandse netwerken waarvan het sms verkeer wordt doorgegeven.EXX schreef op 02 July 2003 @ 17:34:
Hebben hier andere mensen ervaring mee? Klopt dit verhaal? We zijn er al zwaar over aan het denken om over te stappen naar een andere provider, alleen zijn we er nog niet helemaal over uit welke: KPN of T-Mobile. Iig moet er gegarandeerd worden dat alle SMS verkeer doorgegeven wordt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hmm, dat is toch voor vooral zakelijke klanten toch onwerkbaar. We zijn gisteren ff bij KPN geweest en daar gaf men ons de garantie dat SMS berichten altijd worden doorgegeven vanuit die landen (binnen Europa) waarmee ook gebeld kan worden. Dat is dus volgens jouw verkooppraat.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Ik meen dat Orange ook bepaalde providers uit Zwitserland en Engeland weert. In ieder geval wel heel veel internet-smsjes en volgens komt dat dus doordat veel internetsmsdiensten gebruiken maken van die goedkope providers in bijvoorbeeld Zwitserland. Dat die zo goedkoop zijn, komt omdat ze simpelweg bepaalde kosten niet willen betalen. Orange is er eentje die dat niet pikte, van vodaphone wist ik het niet. Kwestie van goed informeren lijkt me.
Laat ze die garantie zwart op wit geven. (als ze daar tenminste de moeite voor willen nemen).EXX schreef op 02 juli 2003 @ 18:39:
Hmm, dat is toch voor vooral zakelijke klanten toch onwerkbaar. We zijn gisteren ff bij KPN geweest en daar gaf men ons de garantie dat SMS berichten altijd worden doorgegeven vanuit die landen (binnen Europa) waarmee ook gebeld kan worden. Dat is dus volgens jouw verkooppraat.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 18:47 ]
Ok, daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar hier gaat het om SMSjes die gestuurd zijn via een normaal mobieltje met abbo (in Oostenrijk of Italie) die niet doorkomen naar een Vodaphone abbo toestel in NL, maar wel naar een T-Mobile NL prepaid. En wat goed informeren betreft, toen we bij de Vodaphone winkel kwamen informeren naar dit "fenomeen", was de eerste reactie: "huh, kannie". Toen werd de oorzaak overal gezocht, behalve bij henzelf. Pas na lang doorvragen werd er gebeld naar de klantenservice en kwam de aap uit de mouw.Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 18:46:
Ik meen dat Orange ook bepaalde providers uit Zwitserland en Engeland weert. In ieder geval wel heel veel internet-smsjes en volgens komt dat dus doordat veel internetsmsdiensten gebruiken maken van die goedkope providers in bijvoorbeeld Zwitserland. Dat die zo goedkoop zijn, komt omdat ze simpelweg bepaalde kosten niet willen betalen. Orange is er eentje die dat niet pikte, van vodaphone wist ik het niet. Kwestie van goed informeren lijkt me.
Ja, das een goeie, zal ik proberen.Laat ze die garantie zwart op wit geven. (als ze daar tenminste de moeite voor willen nemen).
Pagina: 1