Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Neej, dit spel moet er gewoon elke vakantie aan geloven..hufkes schreef op 02 July 2003 @ 17:14:
ander spel kiezen?
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Standaard dual-boot of andere pc erbij nemen verhaal dan...Deorgere schreef op 02 July 2003 @ 17:16:
[...]
Neej, dit spel moet er gewoon elke vakantie aan geloven..
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik speel het maar 1x, en het spel neemt ongeveer 15 dagen in beslag..DUX schreef op 02 juli 2003 @ 17:17:
[...]
Standaard dual-boot of andere pc erbij nemen verhaal dan...
Daarvoor wil ik niet dual boot nemen enzo, word weer zo'n geknoei.
Je zou kunnen kijken of er patches te vinden zijn voor dit spel, maar het was niet zo'n groot succes dus ik geef je weinig kans dat er XP patches zijn.
Start het spel trouwens gewoon helemaal niet op, zonder error ofzo? Of krijg je nog wel wat te zien?
Als het echt niet lukt kan je natuurlijk altijd een dual boot maken
The devil is in the details.
MaRc0 schreef op 02 July 2003 @ 17:18:
Heb je voorheen geen Windows XP gedraait?
MJah, maakt niet uit want hij deed het wel.Nu heb ik WinXP Pro op mijn pc gezet en alles draait prima e.d.
Dus ik denk dat de oorzaak gewoon puur aan iets ligt dat later op de computer is gekomen qua programma of hardware ofzo..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Windows XP Patch:
Some people have expressed problems in playing Infernal Machine on Windows XP. I too have had this problem, and I found a Windows update that seems to have helped. '327979: Recommended Update' is the one I downloaded. Description: 'This update addresses the "Game Stops Responding (Hangs) or Quits Unexpectedly When Introductory Video Clip Is Played" issue in Windows XP, and is discussed in Microsoft Knowledge Base (KB) Article 327979. Download now to prevent your computer from not responding during video playback.' It worked good for me, so XP users click here for Windows Update.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Het kon ook zijn dat ie Windows er opnieuw op had gezet.DeMoN schreef op 02 July 2003 @ 17:20:
[...]
[...]
MJah, maakt niet uit want hij deed het wel.
Dus ik denk dat de oorzaak gewoon puur aan iets ligt dat later op de computer is gekomen qua programma of hardware ofzo..
En er zijn heel wat oudere spellen (die geen XP patches hebben) die niet werken onder Windows XP en dat komt niet door een bepaald programma of hardware, maar gewoon door de andere werking van Windows XP ten opzichte van Windows ME/98/95
The devil is in the details.
Nooit Xp gehad, draaide al ruim 2 jaar Win ME. Het spel start op, daarna krijg ik een fout ( na 2 minuten gespeelt te hebben ) En dan klik ik op "OK" En dan krijg ik elke keer een streep op me scherm. Als het hele scherm vol met strepen is ( na 30 seconden ongeveer ) Dan sluit het spel zichzelf af en dan ben ik weer in WinXP.MaRc0 schreef op 02 July 2003 @ 17:18:
Heb je voorheen geen Windows XP gedraait?
Je zou kunnen kijken of er patches te vinden zijn voor dit spel, maar het was niet zo'n groot succes dus ik geef je weinig kans dat er XP patches zijn.
Start het spel trouwens gewoon helemaal niet op, zonder error ofzo? Of krijg je nog wel wat te zien?
Als het echt niet lukt kan je natuurlijk altijd een dual boot maken
Heel vaag alemaal ..
Verkeerde Windows versie.MaRc0 schreef op 02 juli 2003 @ 17:25:
Je krijgt een fout in beeld, wat staat daar dan in?
Dan moet ik daar maar wat van maken, en snel spelen!
Heel jammer dat dit spel niet op XP past..
heb je die spel update al geinstalld dan?Deorgere schreef op 02 July 2003 @ 17:39:
Ik heb nog een p4 1,4ghz met 2x 128mb rimm en een ati 64mb ddr vivo
Dan moet ik daar maar wat van maken, en snel spelen!![]()
Heel jammer dat dit spel niet op XP past..
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P