Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ook bij 1 post in de 5 jaar heb je een gemiddelde van 1
[ Voor 53% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-07-2003 16:58 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat geldt dus voor GoT?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat zou best kunnen ja!Rafe schreef op 02 July 2003 @ 16:59:
Ik dacht dat React expres altijd omhoog afrondde, omdat de inactieve members (met slechts enkele posts in het verleden) anders op een gemiddelde van 0 zouden uitkomen.
Ok, dan is dat ook weer duidelijk
En er wordt inderdaad naar boven afgerond, maar volgens mij pas bij meer dan x.03 oid posts
The devil is in the details.
[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 02-07-2003 17:13 ]
Dan heb je meestal je recente aantal posts
En anders w8 je 15 minuten
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Dat is niet waar het hier om gaat.alexandervisser schreef op 02 July 2003 @ 17:15:
Gewoon hard F5-en
Dan heb je meestal je recente aantal posts
En anders w8 je 15 minuten
Zoals gezegd: React rond per definitie naar boven af en is daardoor niet exact. De top 100 lijst is dat wel.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
maar iig, topix deed dit ook al, en er zijn zat topics over te vinden (Gem. aantal post: Top 100 vs GoT Profile)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
precies... maar een gewone rand() zou wel meer overeenkomend geweest zijn
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Nu ben ik, ongeveer 290e schat ik, beetje jammer
Maar dat zou ook een ander lijstje geweest kunnen zijn. IRC stats ofzo
Wel grappig dat - áls je er in zou staan - je kan zien wanneer ongeveer je cijfertje in je profile van gem. posts per dag omhoog gaat!
maar dan heb je mensen met 0 posts /dag dat zal de achtergrond wel zijn.SWINX schreef op 02 July 2003 @ 18:13:
[...]
Topix deed het iig ook zo.
rand()? dat levert wel hele gekke aantallen opSWINX schreef op 02 July 2003 @ 18:13:
[...]
ik neem aan dat je gewoon round() bedoelt, maar dan heb je dus het eerder genoemde "probleem" van mensen die op 0 post/dag zitten
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Je kan die lijst ook sorteren op postgemiddelde. Klik maar eens op Gemiddelde per dag, bovenaan de pagina. Dan sta je er wel in (156e).PromWarMachine schreef op 02 July 2003 @ 18:13:
Hrm, ben flink gezakt, stond eerst op de 230e plaats ofzo?
Nu ben ik, ongeveer 290e schat ik, beetje jammer
Maar dat zou ook een ander lijstje geweest kunnen zijn. IRC stats ofzo
Wel grappig dat - áls je er in zou staan - je kan zien wanneer ongeveer je cijfertje in je profile van gem. posts per dag omhoog gaat!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!