irritante orange voicemail en sms

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
heb via die klantenservice computer (toets 1, 2, 3 :/ ) mijn voicemail en die smsjes die je krijgt als iemand geen bericht achter laat.
daarna nog eens terug gebeld en ze staan inderdaad uit.
ook al de smsjes gehad van orange waarin ze bevestigen dat alles uitstaat.

maar nu krijg ik gvd nog steeds voicemail en die smsjes. :(

iemand een orange adres wat ik kan mailen oid om dit op te lossen? op site zie ik niks staan :|
en heb geen zin om NOG eens met die computer te bellen want het heeft me nu al genoeg knaken (ehm.. euro's) gekost :(

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:35
Grappig, ik heb precies hetzelfde met Vodafone. Kreeg zelfs een keer zo'n spam smsje waar helemaal onderaan stond "Bel 117 om deze sms berichten uit te schakelen" Bel je dat nummer krijg je heel wat anders aan de lijn :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Fried
is dus echt wel dikke geldklopperij, want het kan volgens mij op geen andere manier dan via die computer, en dat klote ding houdt je ff een uur aan de telefoon!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 14:03
Klantenservice is toch gratis? Of je moet prepaid hebben dan niet natuurlijk.
Dit zijn de telefoonnummers:
http://www.orange.nl/orange/contact/index.php

klantenservice abo was in dutchtone tijdperk altijd een 0800 nummer ik zal nog ff zoeken

• Fried
"welkom bij orange, dit nummer wordt berekend tegen standaardtarief, u bevindt zich nu in het basismenu......" $terf :S :(

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Is een mooie brief sturen dan geen optie? Staat vast wel een adres van ze op de website.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 14:03
Fried schreef op 02 July 2003 @ 16:58:
"welkom bij orange, dit nummer wordt berekend tegen standaardtarief, u bevindt zich nu in het basismenu......" $terf :S :(
tja standaard tarief is niet vreemd. Als je op deze manier niet geholpen wilt worden kun je het beste een brief schrijven.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Oh, c'mon, bel gewoon even met de klantenservice of stuur desnoods een brief. Kost je 1 postzegel.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.