Toon posts:

RA2 - favoriet Sovjet of Allies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is jullie favoriet en waarom. Ik vond de Sovjets altijd fijner in RA1, maar nu zijn de Tesla's een stuk minder krachtig en ok hebben ze geen vliegtuigen.
Als ik met de Sovjets online speel word ik vaker afgeslacht als met de Allies. Dat kan natuurlijk toeval zijn.
Iemand die met Sovjets vaak wint, zo ja hoe dan? >:)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Veel Prisma tanken achter elkaar, hoe meer er zijn hoe sterker de stralen zijn. Is niet tegen op te boksen

Verwijderd

Topicstarter
Die prisma tanks gaan wel erg snel kapot vind ik, maar ik zal het eens proberen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn rank is nu 487 dus lukt aardig. Let op dat je pas op een map gaat spelen die je zelf ook kent. Doormiddel van SKirmish bijvoorbeeld. Als jij de map niet kent en je tegenstander wel heb je al een aardige handicap.

Verwijderd

Topicstarter
Rank is 487???? Als ik de mijne bekijk is het iets van 42887 of zo. Wat is hier fout?

Verwijderd

Mijn rank zwerft nu tussen 900 en 1200, maar ik ben er nog niet uit welk team het beste is.

Ik ben als de dood voor die Nucleaire trucks, maar ik ben ook al een verslagen doordat iemand met de sovjets meteen aanviel.
Die allied tanks zijn nooit sterk genoeg om dat op te vangen.

Over het algemeen win ik wel veel met de amerikanen....vooral de paradrops kunnen erg hinderlijk zijn voor je tegenstander.

Verwijderd

Ik vind Korea wel fijn, lekker met een zooi vliegtuigjes aanvallen :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 15:08

Steffie

Opaque

soviet is sterker vind ik ...

met allied kan je sneakier truukjes uithalen ... daarom speel ik liever met allied ...

vooral als je een spy naar een kamp van soviet stuurt en dan de stroom platleggen en als er dan een nuclear power station staat die ff bombarderen met paar eagle-jets ofzow ... gegarandeerd humor >:)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ook leuk: met rocketeers harvesters van de tegenstander pakken :).

Ik vind ze trouwens allebei erg goed. Behoorlijk aan elkaar gewaagd, maar de Apocalypse tanks van de russen zijn wel ERG sterk. En de Prism tanks van de Allies zij TE goed tegen gebouwen. Al met al toch een goed evenwicht. Ik speel ook met allebei.

Oh ja, het moge duidelijk zijn dat superweapons een leuke online match verpesten. (IMHO)

Verwijderd

Superweapons?
Nooit last van...tegen de tijd dat iemand dat heeft gebouwd is ie allang dood :9

• PWM
  • Niet online

PWM

Op maandag 27 november 2000 15:43 schreef Long_Nils het volgende:
Rank is 487???? Als ik de mijne bekijk is het iets van 42887 of zo. Wat is hier fout?
Meer spelen en winnen ;)

Is overigens 512 nu :(

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
Mijn favoriete eenheid is in elk geval de Rocketeer. Zeker als verdedigingsinstrument. Waarom? Omdat de meeste rushes van tegenstanders relatief weinig luchtafweer meenemen. Die rocketeers kunnen "gratis" op grondtroepen zonder luchtafweer schieten. Als iemand met Jets of Zeppelins aankomt, werken ze ook nog eens als afweergeschut. Plus ze zijn mobiel en snel. Een groepje van 25 (heb ik meestal) is voldoende om elke aanval tegen te houden.

Wat betreft de taktiek. Ik heb zelf meestal een squadron of 6 Jets (4 per squad). Die voeren raids op tactische gebouwen uit. De rocketeers beschermen de basis. Als alles een beetje stabiliseert, ga ik met een stuk of 20 prismtanks, begeleid door een paar rocketeers, een cordon vormen dat steeds dichter naar de tegenstander beweegt. Als ik dan aan de rand van zijn basis sta, voer ik een raid met de Jets uit op zijn stroomvoorziening. Dan is het een kwestie van afmaken met de prismtanks.

Domme spelers kun je meestal pakken door een paar vluchten voor zijn Construction Yard en War Factory. Als dat gelukt is, verbreken ze meestal de verbinding...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 15:08

Steffie

Opaque

of wat ook leuk is is met iraq allemaal desolators droppen op belangrijke punten in de map ... zodat de tegenstander beetje ingesloten raakt ... moet eigenlijk wel water bij in de buurt zijn voor anti-air bootjes anders worden desolators zo snel afgeschoten door vliegtuigen :(

rockets infantry en die tanks hebben net een te klein bereik om de desolators te verdedigen tegen luchtaanvallen ... en als je ze er toch neer zet gaan ze dood door de die smurrie :(

trouwens wel verrot dat die ore trucks gewoon door die radioactieve velden kunnen rijden zonder dat ze schade krijgen ...

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

!!!!!!!!!FRANSEN!!!!!!!!!!!
Dat grote kanon van hun is echt onwijs goed!!
2 of 3 ervan en je bent onoverwinnelijk!
*D :(

The desire to know is natural to all good people!

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 20:44 schreef roba het volgende:
!!!!!!!!!FRANSEN!!!!!!!!!!!
Dat grote kanon van hun is echt onwijs goed!!
2 of 3 ervan en je bent onoverwinnelijk!
*D :(
Valt wel mee... gewoon met een stel V3's en apocalipse tanks die zooi wegknallen evt. met een paar zeppelins/Dreadnaughts als ondersteuning :)

Verwijderd

Libya met de demolition trucks!!!

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 17:59 schreef Joop het volgende:
Ook leuk: met rocketeers harvesters van de tegenstander pakken :).

Ik vind ze trouwens allebei erg goed. Behoorlijk aan elkaar gewaagd, maar de Apocalypse tanks van de russen zijn wel ERG sterk. En de Prism tanks van de Allies zij TE goed tegen gebouwen. Al met al toch een goed evenwicht. Ik speel ook met allebei.

Oh ja, het moge duidelijk zijn dat superweapons een leuke online match verpesten. (IMHO)
Zeer mee eens.

Apocalypse tanks zijn echt goed, heb je die een hoop, heb je gewonnen, zo ook met prism-tanks, gewoon een basis binnenrijden, als 5 tanks op een gebouw schieten is het weg, al die tanks hou je niet meer tegen.

Multiplayer moet je zonder superweapons doen, anders krijg je dat je andere mensen aan de andere kant van de map kunt slopen, als ze jou willen aanvallen moeten ze eerst andere mensen wegvagen, of terugslaan met superweapons. Wordt zo saai.

Verwijderd

1 VS 1 is America #1 gevolgd door Libya, Russia en Korea

Multiplayer America en Russia
Pagina: 1