"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Beste Animal_x,
Ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat dit idd komt door de te hoge FSB.
Ook omdat dit al een sterk verouderd schijfje is kan hij deze PCI frequenties gewoon niet aan.
Zeker gezien je systeem specs. ben je wel aan een nieuw schijfje toe. Ik raad altijd IBM schijfjes aan want daar heb ik zelf zeer prettige ervaringen mee.
Een IBM 75GXP 30GB staat vor +- FL 450 in de prijswatch.
Voor die Quantum die je wilt kopen vind ik persoonlijk 250,- niet erg goedkoop. Voor een paar tientjes meer kun die nieuw kopen.
Bovendien is dit een 5400 toeren schijf. Neem liever 7200.
Ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat dit idd komt door de te hoge FSB.
Ook omdat dit al een sterk verouderd schijfje is kan hij deze PCI frequenties gewoon niet aan.
Zeker gezien je systeem specs. ben je wel aan een nieuw schijfje toe. Ik raad altijd IBM schijfjes aan want daar heb ik zelf zeer prettige ervaringen mee.
Een IBM 75GXP 30GB staat vor +- FL 450 in de prijswatch.
Voor die Quantum die je wilt kopen vind ik persoonlijk 250,- niet erg goedkoop. Voor een paar tientjes meer kun die nieuw kopen.
Bovendien is dit een 5400 toeren schijf. Neem liever 7200.
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
250 gulden??? als hij goed is en bijna nieuw. kopen die handel
jaja ik ben och laat maar zitten
Verwijderd
Tja als je zo'n systeem hebt, wat zit je dan te klungelen met een 4,7 gig hd?, koop dan een 30 gig IBM ofzo, dan maakt die 450 piek ook geen bal meer uit toch?
Ja, maar als ik eeb 7200 rpm schiijf koop moet ik ook weer zo'n klote hd koeler kopen en ik heb al genoeg lawaai in m'n kast 
Of kan ik ook een 7200 rpm zonder hd koeler draaien?
Of kan ik ook een 7200 rpm zonder hd koeler draaien?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
P.S. merk ik veel verschil tussen 7200rpm en 5400rpm?
[edit]
En kan iemand me uitleggen wwat raid nou precies is?
Heb ik hier iets aan?
[edit]
En kan iemand me uitleggen wwat raid nou precies is?
Heb ik hier iets aan?
Pagina: 1