Hallo,
Ik heb de FAQ's gelezen, de Search gebruikt, de Kingston wizard gebruikt en stad, land en wereld afgegoogled maar toch kom ik er niet helemaal uit.
Misschien dat anderen hier dezelfde ervaring hebben.
Ik heb een DFI P2XBL/D moederbord met 128MB noname geheugen erop.
Dat heb ik vervangen door 4x 128MB, maar de helft wordt slechts herkend
Hier staat waarom...
Goed, ik wil dus deze 4 DIMMs vervangen door 2x 256MB, maar ik wil dan wel graag heel zeker weten dat die het dan wel goed doen.
Volgens de Kingston wizard moet ik 2x 256MB CL2 PC100 geheugen met typenummer KVR100X72C2/256 hebben. Voordat ik weer extra geld uitgeef aan nog duurder geheugen wil ik graag de bevestiging hebben dat dit geheugen correct werkt op dit moederbord.
Ook als iemand nog suggesties heeft voor ander geheugen (liefst goedkoper
) dat 100% zeker werkt op de P2XBL/D hoor ik dat graag!
Ik heb de FAQ's gelezen, de Search gebruikt, de Kingston wizard gebruikt en stad, land en wereld afgegoogled maar toch kom ik er niet helemaal uit.
Misschien dat anderen hier dezelfde ervaring hebben.
Ik heb een DFI P2XBL/D moederbord met 128MB noname geheugen erop.
Dat heb ik vervangen door 4x 128MB, maar de helft wordt slechts herkend
Hier staat waarom...
Goed, ik wil dus deze 4 DIMMs vervangen door 2x 256MB, maar ik wil dan wel graag heel zeker weten dat die het dan wel goed doen.
Volgens de Kingston wizard moet ik 2x 256MB CL2 PC100 geheugen met typenummer KVR100X72C2/256 hebben. Voordat ik weer extra geld uitgeef aan nog duurder geheugen wil ik graag de bevestiging hebben dat dit geheugen correct werkt op dit moederbord.
Ook als iemand nog suggesties heeft voor ander geheugen (liefst goedkoper