Toon posts:

pdf >> word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede morgen,middag danwel avond

Mijn vraag is hoe ik een pdf (acrobat) bestand in word kan krijgen. Nou denkt iedereen vast, daar heb je er zo een die de search functie niet gebruikt. Niks is minder waar ;)

Met een druk op de control c en daarna v kom je een heel eind maar het probleem ligt hem hierin. De stukken text die bij elkaar horen (een alinea) worden na elke zin onderbroken door een enter. Wanneer je daarna grote of lettertype bewerkt moet je dus al die vervelende (zacht uitgedrukt) enters verwijderen. Na ongeveer een dag aan enters weghalen en een stuk of 20000 enters weghalen ben ik het best wel beu en vandaar dit topicje

Ook converteer programaatjes kunnen dit probleem niet verhelpen

WIE HEEFT HET LICHT GEZIEN ?!?!?!?!?!?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08

samo

yo/wassup

ik geloof dat je vanuit PDF naar een word document kan PRINTEN, via het menu bestand - print
zo heb ik dat laatst gedaan
ik ga nu effe een pdf zoeken...

---
ik kan het nu effe niet vinden in mijn versie van acrobat... ik geloof dat ik hier een oudere heb (ik ben net van pc verhuisd...) misschien kan je zelf even experimenteren met de functie: print to file

[ Voor 41% gewijzigd door samo op 02-07-2003 14:52 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Volgens mij is het niet mogelijk zonder je opmaak compleet naar de Filistijnen te helpen. Ik heb er ook al eens een paar uurtjes ingestoken. Ik hoop dat ik geen gelijk heb.

Bloed, zweet & koffie

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

samo-arne schreef op 02 July 2003 @ 14:50:
ik geloof dat je vanuit PDF naar een word document kan PRINTEN, via het menu bestand - print
zo heb ik dat laatst gedaan
ik ga nu effe een pdf zoeken...
Nee dat is de andere kant op. Je kan ieder document "printen" naar een pdf (zoek maar eens naar "ghostscript").
Een pdf naar word omzetten kan eigenlijk alleen door middel van OCR: inscannen dus.

de betaler vervuilt

Verwijderd

2 oplossingen:
1. je gepaste bestand in een editor laden (bijv. Norton Editor) en de Carriage Return LineFeed bytes laten vervangen.
2. ik heb een tooltje gemaakt in Delphi dat dit voor je kan doen. Hoe groot is de PDF?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08

samo

yo/wassup

sorry, je hebt gelijk... ik was in de war...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Snadert, ik word helemaal warm van je tweede oplossing.. Ik durf het BIJNA niet te vragen, maarre... mag ik even?

Over de eerste oplossing: dit kan ook met Word.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank ieder voor uw snelle response. Ik was ook al bang dat het niet zou gaan lukken, maar mocht iemand toch een geweldig idee (behalve de opmerking dat ik met mijn poten van de opmaak moet blijven) hebben dan hoor ik het nog steeds graag

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 14:54:
2 oplossingen:
1. je gepaste bestand in een editor laden (bijv. Norton Editor) en de Carriage Return LineFeed bytes laten vervangen.
ultra edit

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
869 kb is het bestand

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 14:57 ]

Verwijderd

Shit... ik kan die tool niet meer vinden... staat ergens op CD... sorry.. te hard geroepen

Verwijderd

Probeer mijn optie 1. eens uit, kan volgens mij ook met WordPad of NotePad?

Verwijderd

Topicstarter
marc is wanhopig en ligt op zijn knieen ;)

zoek maatje zoek ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 14:59 ]

Verwijderd

Gevonden! Geef even je e-mail adres...

Verwijderd

Topicstarter
Kan je me helpen met dat carriage return linefeed bytes gedoe ;)

Dat zegt me buitengewoon weinig

Kan het ook nog niet testen want zit op 't werk en daar hebben ze geen editor, maar als ik weet wat te doen kan ik het thuis gelijk uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
mapmoreau@zeelandnet.nl

je bent geweldig man ;)

THX ALLLLLLLLLLLLLLLLOT

Verwijderd

Nog even getest met een PDF van 100 pagina's: gaat goed... uhhh... je krijgt wel ASCII text, dus de opmaak is weg...

Verwijderd

Topicstarter
maar zijn de alinea's wel als een geheel of worden die ook tot verschillende zinnen gemaakt (met enters aan't eind ?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 15:17 ]

Verwijderd

ik zou zeggen... probeer ut even... hij is onderweg...

Verwijderd

Topicstarter
YOUR THE BEST.

ik laat ff weten of het werk ;)

Ga het thuis direct proberen

Nogmaals thx
Pagina: 1