Dilemma: kopen of wachten...

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Het gaat om het volgende:
Er is morgen een uitverkoop/opruiming bij de RAF en nu hebben ze een aantal speakers in de aanbieding waar ik al een tijd mijn oog op heb laten vallen ivm mijn huidige setup.
Het gaat om de Dali Suite 3.5 die ze in de aanbieding hebben van 689 voor 399 p.s. , oftewel een dikke korting van 290 euro wat geen kattepis is.

Mijn huidige setup bestaat uit 2x Dali Suite 2.5 als front aangesloten op een Marantz SR5300 (nog geen sub, rear en center)

Ik was dus van plan om de Suite 2.5 naar achteren te gooien en de 3.5 als fronts te gebruiken met in het achterhoofd later nog een center en eindversterker (voor stereo muziek) erbij te nemen (sub nog niet nodig gezien de bas die de 2.5 produceert ruimschoots voldoende is voor mij.

Nu is mijn dilemma dat ik over 2-3 weken op vakantie ga en het geld hard nodig heb, mijn vraag is dus wat denken jullie?
Zullen die speakers later (over 2-3 maanden) ook nog wel voor 399 te koop zijn of moet ik dan weer het volle pond gaan betalen en kan ik ze dus beter morgen halen.

Systeem Specs

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Wat dacht je van bellen met raf?

en één tip: Koop _nooit_ iets als je er eigenlijk het geld niet voor hebt...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Luister, aanbiedingen komen en gaan. Geen enkele is eenmalig!
Anders wacht je toch een jaartje?

Wise enough to play the fool

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Lampje schreef op 02 July 2003 @ 14:59:
Wat dacht je van bellen met raf?

en één tip: Koop _nooit_ iets als je er eigenlijk het geld niet voor hebt...
Hehe, zo heb ik het wel gedaan met mn huidige setup :) Kon eigenlijk niet maar ik moest het hebben.. :9

Systeem Specs

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, je kunt zelf beter bepalen wat je liever hebt, vakantie of nieuwe speakers.

Aannames zijn fataal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah ik denk dat dit iets is wat je toch zelf moet beslissen hoor :o. Uitverkoop is in elk geval altijd in januari en in juli.... of die speaker goedkoop blijft kan niemand zeggen, als-ie er neit meer is in elk geval niet en als dit eenmalig is ook niet...

laat er een stel apart zetten en betaal 100 euro aan en haal ze over 4 maanden op ofzo :P. Doe creatief maar beslis zelf wat je met je centjes doet :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.