[Win95] Rnaap blijft actief.

Pagina: 1
Acties:

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Wanneer ik inbel op een andere computer met behulp van DUN, dan is alles ok, todat ik ophang.

Dan blijf RNAAP actief, waardoor je niet meteen weer kunt bellen. Als je RNAAP met Ctr - Alt - Del beeindigd, dan kan je wel weer inbellen, maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij beeindigd wordt na het ophangen, omdat hierna meteen een andere verbinding tot stand gebracht moet worden.
RNAAPP is the Remote Network Access APPlet. This is necessary for a dial-up
connection. It remains resident for a short time after disconnects in case
it is needed for a reconnect, but will shut down after 10-15 minutes if not
used.
Dit is allemaal leuk en aardig, maar dit geeft dus aardige problemen. Is er geen manier op RNAAP direct te sluiten :?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Is die 10-15 minuten niet toevallig ergens in een settings file of registry te editen?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Phenomenon
Neeh heb ik niets over kunnen vinden.

Verwijderd

Heb dit probleem ook eens gehad, onder Win2K met een bepaalde versie van MSN Messenger. Iedere keer bleef RNAApp op zijn gemakje in het geheugen ronddwalen en moest ik 'm er dus telkens weer handmatig uitschoppen. Gelukkig was er na twee weken alweer een nieuwe update van MSN beschikbaar, en hoppa, problemo opgelost.
Heb je onlangs een programma geïnstalleerd dat de DLL'etjes waar RNAApp van afhankelijk is vernaggelt? (RASAPI32.DLL, NETAPI32.DLL, SECUR32.DLL en zo zijn er nog wel een handjevol, zie de RNAApp module dependency list)

Verwijderd

Heb je wel een huidige versie van DialUp-Networking ?

http://www.microsoft.com/...g/dunwinsky2k/Default.asp

Verwijderd

WOW windows 95, ik denk dat je gewoon de nieuwste versie van DUN moet downloaden en installeren. :p

• Phenomenon
Jah die computer is helemaal geupdate met windows update, dus dat zou in principe wel goed moeten zitten.

• Phenomenon
Een lekkere schop, maar ik heb het probleem nog steeds.

Het gebeurdt ook bij Windows 98, maar niet bij Windows 2000.

Nu is de oplossing natuurlijk wel makkelijk te bendenken, maar ik wil graag dat ik dit probleem opgelost krijgt in Win95/98.

Iemand nog ideeen?
Pagina: 1