Toon posts:

[flash] scrollbar probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ARG!!!
dit is dus het probleem, Flash MX heeft van die mooie component scrollbars, die je met drag and drop op een dynamic text field kan gooien. En zoals blijkbaar meerdere mensen ondervonden, werkt ie niet altijd goed als je de text aanpast.

Ik wil die textfield dus met variabelen vol stouwen, maar NIET met een .txt file! door middel van AS en een loop bijvoorbeeld dat text veld volstoppen met meerdere regels.

op Google groups werd ik helemaal gek van die leipe mensen die allemaal dezelfde vraag stellen over hoe je variabelen moet laden vanuit een .txt bestand om de scrollbar te laten werken.. dat is dus echt NIET wat ik zoek..

Geen externe bestanden, allemaal lekker in je swfje dmv actionscript een dynamic text field vullen en zorgen dat die scrollbar mee scrolled.

weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderd

Topicstarter
[as]outputDataScroll.setScrollProperties(outputData.maxscroll, 1, outputData.maxscroll)[/as]

ik heb het dus al, je stelt opnieuw de scrollbar properties in en dan update ie het vanzelf wel....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je code wilt plaatsen, dan moet je gebruik maken van :

[plain]
Flash ActionScript:
1

[/]

AS kan je ev. vervangen door andere talen.

Flash ActionScript:
1
outputDataScroll.setScrollProperties(outputData.maxscroll, 1, outputData.maxscroll)

Daarnaast kan je deze knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) gebruiken, om je laatste post te editten. Je hoeft geen posts onder elkaar neer te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 02-07-2003 14:35 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.