Toon posts:

[W2K]Permission denied error's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik heb hier dyus twee win xp's machines staan, voorheen drie, maar de laatste is nu win2k geworden, de xp pc's kunnen wel gewoon met elkaar bestanden oversturen(file and printer sharing) maar geen van de xp machines kan bij de win2k machine komen.
Zelfs al voor de shareslist komt hij met permission denied.
Pingen werkt wel goed en ze hebben allemaal een vast ip.
Ik heb al bij " Local Security Settings" -> local policies -> user rights assignment guest er bij gezet maar dat helpt niet.

Suggesties?

EDIT: De w2k pc kan btw ook niet bij de xp machines komen, de xp machines kunnen hem niet vinden.

Nu geeft hij de hele tijd dat ze elkaar niet kunnen vinden :?
Tcp\ip staat btw als enige geinstalleerd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 14:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Heeft dit mss iets te maken met anonymous access? Staat dat standaard uit oid?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 16:44

Tux

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 22:19:
*kick*

Heeft dit mss iets te maken met anonymous access? Staat dat standaard uit oid?
Het Guest account staat standaard uit ja.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik al enabled.

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 20:24

[ash]

Cookies :9

En als je nou eens op alle machines dezelfde accounts aanmaakt, met dezelfde wachtwoorden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens net ook nog even een win98 machine aangesloten, die kan wel gewoon bij de xp pc's maar niet bij de 2k pc.... :s
Dus ik denk niet dat dezelfde accounts zal werken want dan zou het onmogelijk zijn om met 98 -> 2k te file and printer sharen.
Alleen soms geeft hij ook een error dat hij ze niet kan vinden terwijl ze gewoon in het lijstje staan, dus dan klik je ze aan en dan geeft hij een can't find error

Verwijderd

Topicstarter
*schop
Pagina: 1